מדריך אירועי חנוכה: אטרקציות לילדים, פעילויות ופסטיבלים חנוכה 2018

הצגה לילדים בחנוכה
חנוכה במדעטק- זוהר וסודות האור. צילום: איל אמיר ומושון תמיר.

אז מה עושים עם הילדים בחנוכה? בין כל הפסטיגלים ומופעי חנוכה יתקיימו גם הרבה פעילויות לילדים, פסטיבלים והצגות ילדים, אטרקציות לילדים ברחבי הארץ, שבוע המורשת ברוח החג ועוד פעילויות לכל המשפחה. קבלו את מדריך האירועים המלא לקראת חופשת חנוכה 2018:

 

פעילויות לילדים ומשפחות בשבוע אתרי המורשת
בחנוכה הקרוב, במסגרת שבוע אתרי המורשת בישראל, תוכלו לשמוע ולחוות עם הילדים את הסיפורים של האנשים שחיו ופעלו בעבר באתרי המורשת בהם יתקיימו גם פעילויות מיוחדות לילדים ולמשפחות שילמדו ויחברו את הילדים לעבר באמצעות חוויה, משחק והתנסות: סיורי עששיות לילדים, סיורים מודרכים לכל המשפחה, משחקי משימות, ניווט משפחתי ומציאות רבודה, חפירות ארכיאולוגיות, הדלקת נרות חנוכה, מתחפשים לפלמ”חניקים ומצטלמים למזכרת, סדנאות יצירה ועוד הרבה פעילויות לכל המשפחה.

כל הפעילויות מתקיימות ללא תוספת תשלום על דמי הכניסה לאתרים.

איפה: אתרי מורשת ברחבי הארץ
מתי: 30 בנובמבר עד ה- 10 בדצמבר
לכל הפעילויות והאטרקציות לילדים ולכל המשפחה בשבוע אתרי המורשת…

פעילויות לילדים בחינם באתרי מורשת ברחבי הארץ צילום: המועצה לשימור אתרים.
פעילויות לילדים בחינם באתרי מורשת ברחבי הארץ צילום: המועצה לשימור אתרים.

בעקבות האור- חנוכה בפארק נאות קדומים
בחנוכה יתקיים בפארק נאות קדומים מסע בעקבות האור- חוויה משפחתית עם הרבה פעילויות: הצגה אורה בעקבות האור – הצגה מקורית לכל המשפחה, תחנות הדרכה ופעילויות לאורך מסלול ההליכה בפארק- הפקת שמן זית במתקנים קדומים, התנסות בעבודת השדה וזריעת גרעיני חיטה, כתב חידה במערה חשוכה ועוד. מלבד מסלול ההליכה, ניתן יהיה להיכנס לרוח התקופה במתחם תלבושות ואביזרים, להכין נר שמן בתבנית מיוחדת, או לנסוע בתיורית – רכבת הפארק על גלגלים, במסלול נסיעה מלווה בהסברים.

איפה: פארק נאות קדומים
מתי: 5-7 ו-9 בדצמבר
טלפון: 053-9382049
חנוכה 2018 בפארק נאות קדומים…

נאות קדומים

חנוכה של פעילויות לילדים ולכל המשפחה בבאר שבע
בואו להנות בחנוכה מיום טיול בבאר שבע עם מגוון פעילויות לילדים ולכל המשפחה: הצגות ילדים שונות ומגוונות, הפנינג חנוכה בפארק קרסו למדע, תעלומה בקטר- חדר בריחה לכל המשפחה עם חידות ומשימות, המירוץ לכד השמן, פעילויות יצירה, מסיבת חנוכה בבית האמנים, משחקים באור בלונדע, סיורי חנוכה במוזיאונים ועוד הרבה פעילויות לילדים ולכל המשפחה בבירת הנגב.

איפה: העיר העתיקה באר שבע
מתי: חופשת חנוכה 2018, בהתאם לפעילות
חגיגה של פעילויות לכל המשפחה בבאר שבע…

מרכז המבקרים שער לנגב


פסטיבל הצגות ילדים של תיאטרון אורנה פורת

תיאטרון אורנה פורת לילדים ולנוער מקיים זו השנה ה-11 את פסטיבל הצגות הילדים המסורתי שלו. במסגרת הפסטיבל  שיתקיים במוזיאון תל אביב,יעלו בבכורה בקאמרי ההצגה עלי באבא וארבעים השודדים וההצגה פלפלים. בנוסף בפסטיבל יועלו 23 הצגות ב5 ימים שמתאימות לילדים מגיל שנה עד 12. בין הצגות הפסטיבל: רובין הודשועלון מחפש חבריםאי המטמוןטרופותיזהבה ושלושת הדוביםמולאןפרצוף חמוץמחסן השטוזים של דתיה ועוד.

איפה: מוזיאון תל אביב לאומנות
מתי: 4 לדצמבר ובין ה7-10 לדצמבר
טלפון: 053-9382066 
פסטיבל חנוכה להצגות ילדים של תיאטרון אורנה פורת…

טרופותי. תיאטרון אורנה פורת

נוגעים בצלילים עם בטהובן
נוגעים בצלילים עם בטהובן: הצגה מוזיקלית פורצת דרך בה שומעים, רואים וגם נוגעים בצלילים. הפרויקט עוסק בהנגשה מלאה, המעניקה לילדים חרשים וכבדי-שמיעה חוויה מקיפה הכוללת בחובה מסרים חינוכיים של הצלחה למרות המגבלה. בנוסף לסיפור המסגרת המעניין אודות חייו של בטהובן, ישולבו גם אלמנטים ויזואליים כמו מגש חול צורני או טיפות מים, המגיבים לתדרי המוסיקה ומוקרנים במסכי וידאו. נציגים מהקהל יוזמנו להתנסות באמצעים תחושתיים נוספים כגון בלוני חישה, גיגיות מים רוטטים ועוד, וייקחו חלק פעיל בקונצרט.

איפה: מוזיאון תל אביב לאמנות
מתי: 4.12 בשעות 10:00, 11:45
מחיר מיוחד לגולשי קינדרלנד: כרטיס ב60 ש”ח במקום 75 ש”ח בציון קוד ההנחה- 111
מופע נוגעים בצלילים עם בטהובן…

נוגעים בצלילים עם בטהובן

חנוכה בחינם בקניון ויצמן סיטי
קניון ויצמן סיטי חוגג עם הילדים והמשפחות את חג החנוכה ומציע מגוון פעילויות לכל הגילאים במהלך כל ימי חופשת החג: סדנאות יצירה- סדנת עיצוב חנוכייה, סדנת מובייל סמלי חנוכה, סדנת עיצוב נר מקושט שעווה, סדנת עיצוב קיפודי יער מסופגנייה ועוד, הצגות ילדים- גברת קרש ומר מערוך, הסופגנייה שהתגלגלה,  הפיה אור ועוד, טקס הדלקת נרות חגיגי וחלוקת סופגניות לילדים לצד מיצגים ייחודיים ובהשתתפות להטוטנים.

איפה: קניון ויצמן סיטי- ויצמן 14 תל אביב
מתי: חופשת חנוכה 4-10.12
חגיגת חנוכה בויצמן סיטי…

גברת קרש ומר מערוך

 

יום שכולו אור במרכז המבקרים של מיכל נגרין- 053-7106984
מרכז המבקרים של מיכל נגרין מזמין אתכם ליום שכולו אור- חווית חושים מרתקת ומהנה בשילוב של חוש השמיעה, הריח, המישוש וכמובן הראייה המאפשרת טעימה מהעולם הרומנטי והעשיר שיצרה מיכל נגרין במו ידיה. הפעילות כוללת סיור במפעל, צפיה בסרט, סדנת יצירה מיוחדת לחנוכה, ואירוח עם שתיה חמה ועוגה בגלריה קפה.

איפה: מרכז המבקרים של מיכל נגרין-  רחוב כ”ט בנובמבר, בת ים.
מתי:
4-10.12 בימים א’-ה’ בלבד
טלפון: 053-7106984
חנוכה במרכז המבקרים של מיכל נגרין…

חנוכה במרכז המבקרים של מיכל נגרין from kinderland on Vimeo.

 

מבוך חנוכה באסקייפ לנד
באסקייפ לנד- מתחם חדרי הבריחה תתקיים פעילות מיוחדת לחנוכה- מבוך אסטרטגיה בנושא חנוכה: משחק שיוציא אתכם מהקופסא ויגרום לכם לשתף פעולה. תיהיו מוכנים לחדד את כל החושים ולהקפיץ את האדרנלין… לנווט במבוך ענק, בחושך מוחלט בין כל המכשולים בשילוב מוזיקה מחשמלת. במהלך המשחק תצטרכו להתמודד אחד מול השני במגוון משחקים ולבדוק אחת ולתמיד מי מביניכם הוא השורד האולטימטיבי. במתחם 2 מבוכים זהים ככה שאפשר לקיים תחרות בין 2 קבוצות.

איפה: אסקייפ לנד, חיפה
מתי: מ9:00 ועד 00:00 בלילה בתיאום מראש
טלפון: 053-9382935
אסקייפ לנד חיפה…

אסקייפ לנד- חדרי בריחה בצפון

הפנינג חנוכה במרכז מהותי
חוגגים חנוכה במרכז מהותי עם פעילות הדגל של המרכז- “זמן מהותי”, כתב חידה מסקרן “הרפתקה באי” והקטנטנים יוכלו לצפות בהצגה “מסע בארץ האור”. כחלק מהפעילות במרכז הצטרפו משחקים חדשים שהופכים גם את הזמן הפנוי לפני ואחרי הפעילות במרכז למשמעותי ומהנה: גלגל השאלות עליו מספר שאלות שונות להכרות עם עצמי לדוגמת: מה החלום שלי? מה מצחיק אותי? במה אני גאה?, קיר מגנטים גדול על גביו יכולים הילדים ליצור בצורה חופשית בעזרת מגנטים בצורות שונות, לצד הפעלות נוספות, עמדת לגו, יצירה ועוד.

איפה: מרכז מהותי, תל אביב
מתי: 1/12 וב- 4-10/12 בין השעות 10:00-17:30
טלפון: 053-7106941
חנוכה 2018 במרכז מהותי…

פעילות הרפתקה באי במהותי. צילום: מושיק ברין

 

אל תקרא לי זחל: הצגה חדשה לילדים של תיאטרון הזמיר
הצגה חדשה של תיאטרון הזמיר- אל תקרא לי זחל: עיבוד תיאטרלי בהשראת ספר הילדים הקלאסי של אלונה פרנקל “סיפור על נסיכה” באמצעות מוסיקה קלאסית, צלליות צבעוניות, תנועה, מסכות ושירה חיה והרבה הרבה הומור. אומץ וחברות מול פחד ואלימות, קבלת השונה מול נידוי והחרמה- זהו המסר העיקרי בסיפורה של אלונה פרנקל, מסר בעל משמעות עמוקה שמבוגרים וילדים כאחד יכולים להזדהות איתו. ההצגה מתאימה לגילאי 3-9.

מבצע מיוחד לגולשי קינדרלנד: כרטיס ב-49 ש”ח במקום 71 בהזנת קוד הטבה: kinderland

איפה: צוותא, תל אביב
מתי: 5.12 בשעה 11:00
הצגה חדשה לילדים- אל תקרא לי זחל…

הצגה לילדים
אל תקרא לי זחל- הצגה לילדים של תיאטרון הזמיר. צילום: תאטרון הזמיר

 

פסטיבל הצגות ילדים- חנוכה מוזיקלי בתיאטרון הקרון
תיאטרון הקרון הוא תיאטרון בובות רפרטוארי אמנותי לילדים המעודד חופש יצירה, חדשנות ומצוינות של אמנים מקצועיים. במהלך חופשת החנוכה מחכה לכם בתיאטרון הקרון בירושלים פעילות מהנה ואיכותית לילדים במחירים מוזלים. הפעילות השנה תהיה בסימן מוסיקה- הצגות מוסיקליות ולאחריהן סדנת יצירה ללא תוספת תשלום בה יכינו הילדים דרקונים מנגנים בכלי נגינה לפי בחירתם. 

איפה: בתיאטרון הקרון ואולם בית שמואל
מתי: 3-10 בדצמבר
חנוכה מוזיקלי בתיאטרון הקרון…

הגשם של סבא אהרון. צילום: ז’ראר אלון

טיול ניווט משפחתי
חנוכה מתקרב ואתם מחפשים פעילות שתתאים ותסחוף את כל המשפחה, פעילות עם ערך מוסף, אתגר מחשבתי ומתאימה ממש לכולם? הצטרפו לניווט משפחות ותעודדו את אמא שמצאה את הנ.צ שכולם פספסו, תראו את אבא נזכר בימיו בטירונות בגולני, ואם תרצו באמת להגיע לנקודת הציון, תתנו לילדים לנווט.

איפה: גן לאומי עין חמד, יפו העתיקה, יער המגינים (ליד כרמי יוסף)
מתי: 5,8.12
טלפון: 053-7106960
טיול ניווט בחנוכה…

טיול ניווט משפחתי

פסטיבל חנוכליים- חנוכה בירושלים
העיר העתיקה בירושלים חוגגת חנוכה בפסטיבל חנוכליים- פסטיבל רחוב לכל המשפחה עם מיצגי אור אינטראקטיבים, מיצג וידיאו על חומות העיר העתיקה, מופע אש, תיאטרון רחוב באווירת החג, הצגת ילדים, הקרנה בשידור חי על החומה של טקסי הדלקת חנוכיות ממרכזי ערים בעולם, מוסיקה חיה ושלל פעילויות לכל המשפחה. כל האירועים ללא תשלום.

איפה: שער יפו, ירושלים
מתי:  4-6.12 בין השעות 17:00-21:00
פסטיבל חנוכליים 2018…

פסטיבל חנוכליים. צילום: יעל הרמן

 

מחפשים את כד השמן בחווה בתל אביב
בחווה בתל אביב יתקיים בחנוכה סיור סיפור בעקבות כד הזמן שמתחבא בחווה- בואו להתחפש למכבים ולחפש את כד השמן. נחפש בפינת החי, אולי העיזים והכבשים יגלו לנו, נחפש במבוך הפיקוסים ובפינות יפות אחרות בחווה. נגלה איך מכינים שמן מזיתים ונכין כדים מקושטים שנוכל להפוך בבית לפתיליות מיוחדות ולא נלך לפני שנדליק ביחד חנוכייה, נשיר שירי חנוכה ונמלא את בטננו בפיתות על הטאבון והפעם עם שמן זית (וגם שוקולד כמובן).

איפה: החווה בתל אביב, מתחם ראש ציפור פארק הירקון
מתי: שבת 1.12 ושישי עד ראשון ה- 7-9.12 בשעות 10:00-12:00
טלפון: 053-7106944
חנוכה בחווה בתל אביב…

אטרקציה לילדים בחנוכה
חנוכה בחווה בתל אביב

סדנאות אור וסיורי פנסים במוזיאון אגם
במוזיאון יעקב אגם בראשון לציון תתקיים פעילות לילדים בחנוכה שכוללת סיורים מיוחדים ברוח החג ומותאמת לילדים, לנוער ולמבוגרים. בין הפעילויות: סיור מחושך לאור- סיור ערב מודרך בגלריה עם פנסים, סיור משפחתי במוזיאון שבסופו ניתן להמשיך בסיור עצמאי עם דף פעילות, סדנת חנוכה לילדים- הכנת קופסת אור ועוד.

איפה: מוזיאון יעקב אגם, ראשון לציון
מתי: חופשת חנוכה 4-10.12
טלפון: 053-9382681
פעילות לילדים בחנוכה במוזיאון אגם…

סדנת חנוכה במוזיאון אגם- קופסת אור

בעקבות המכבים בפארק מיני ישראל
באנו חושך לרגש- חוגגים חנוכה בפארק מיני ישראל עם: סיור מודרך בין המודלים בשילוב סיפורי חנוכה, הצגה אינטראקטיבית לילדים, סדנת יצירה- סביבונים וחנוכיות, כתב חידה משפחתי – בעקבות המכבים ועוד פעילויות לכל המשפחה. מחיר מיוחד לחנוכה: כניסה משפחתית ב-119 ₪ במקום 276 ₪ (עד 4 נפשות).

איפה: פארק מיני ישראל
מתי: 4-10.12 החל מ10:00
טלפון: 053-7106966
חנוכה בפארק מיני ישראל…

מיני ישראל, פעילות לילדים בשבת, אטרקציות לילדים במרכז
פארק מיני ישראל. צילום: ברק שקד

חג ההדרים בגינת אוכל
חגיגת חנוכה בגינת אוכל: בואו להנות מקטיף קלמנטינות והדרים, לטעום ולסחוט מיץ טרי, לראות הצגות ילדים, שוק קח – תן של צעצועים, להנות מסיור מודרך בגינה, בישול בגינה, סדנאות, ביקור בפינת החי, סיור בכוורת הדבורים ועוד הרבה פעילויות לילדים בחיק הטבע. בנוסף תתקיים סדנת ילדים מבשלים פיקניק חנוכה, סדנת בישול בריא וטעים שבסיומה הילדים יסעדו את מעשי ידיהן בפיקניק כייפי בגינה.

איפה: משק הלברכט, ביתן אהרון
מתי: 4-9.12
טלפון: 053-9382203
חגיגת חנוכה בגינת אוכל…

סדנת יצירה- מכינים סביבונים בגינת אוכל

פסטיבל ירון להצגות ילדים של תיאטרון אורנה פורת
מחפשים הצגות ילדים איכותיות לחופשת חנוכה? בחנוכה יעלה פסטיבל ירון- פסטיבל הצגות ילדים של תיאטרון אורנה פורת, והשנה לראשונה במעלות תרשיחא. במסגרת הפסטיבל יעלו מגוון הצגות ילדים של התיאטרון בינהן רובין הוד, שרלוק הולמס, הנעליים של אדון סימוןמרק כפתוריםזהבה ושלושת הדובים ועוד. בנוסף להצגות יתקיימו הופעות של להקות מקומיות, דוכני מכירה של אמנים מקומיים, דמויות שטח ושוק קח תן ברחבת היכל התרבות ללא תשלום לבאי הפסטיבל.

איפה: היכל התרבות מעלות תרשיחא
מתי: 3-4 בדצמבר
פסטיבל ירון חנוכה 2018 במעלות תרשיחא…

הנעליים של אדון סימון. צילום: תיאטרון אורנה פורת

קטיף עצמי ופעילויות לילדים בקטופותי
בואו להנות מקטיף עצמי בקטופותי- חויה טעימה ועשירה מחקלאות ארצינו, משולבת בהסברים מקצועים וטעימות ללא הגבלה של פירות וירקות העונה: גזר, חסה, ברוקולי, כרוב, קולורבי, כרובית, עגבניות שרי, מלפפונים, צנוניות, שומר, עשבי תיבול כגון נענע, זותה ומרווה, הכנת פופקורן מקומי הישר מקלחי התירס, פינת יצירה, האכלת עיזים, שאיבת מים במשאבה עתיקה והשקיית הערוגות, אפיית פיתות בטבון יחד עם צוות קטופותי וטיפוס על טרקטור. בנוסף במיוחד לחנוכה- הכנת לביבות היישר מירקות השדה.

איפה: קטופותי, בית לחם הגלילית
מתי: כל ימי החג בין השעות 10:00-14:00
טלפון: 053-9382450
קטיף עצמי ופעילויות לילדים חנוכה 2018 בקטופותי…

קטיף עצמי לילדים
קטיף עצמי בקטופותי

זוהר וסודות האור- הצגה לילדים במדעטק
חוגגים חנוכה במדעטק עם זוהר וסודות האור – הצגה חדשה לחנוכה: זוהר ממדעטק מגלה לקהל את סודות האור, במופע צבעוני, משעשע ומרתק במיוחד- בואו לדעת הכל (או לפחות הרבה מאוד) על האור: מה תכונותיו, מה מתחבא מאחורי הצבע הלבן, איזה אור אנחנו לא רואים, אלא אם נשתמש באמצעים מיוחדים ואילו דברים ממש ממש מדליקים אפשר לעשות (אבל בזהירות) עם לייזר. ביום חמישי 6.12 יתקיים אירוע מדע ללא תשלום בחסות משרד המדע עם מגוון פעילויות בינהן מופע מדעי- האקדמיה לזהירות, סדנאות לכל המשפחה ועוד. בנוסף מוזמנים המבקרים לבלות בתערוכת דיגטלי- תערוכה חווייתית אינטראקטיבית של טכנולוגיה, משחק, אמנות ומדיה.

איפה: מדעטק חיפה
מתי: חופשת חנוכה 2018 בשעה 10:00
טלפון: 053-7106949
אטרקציה לילדים בחנוכה במדעטק חיפה…

חנוכה במדעטק- זוהר וסודות האור. צילום: איל אמיר ומושון תמיר.

אליפות הלגו בקניון שבעת הכוכבים
קניון שבעת הכוכבים ממשיך במסורת של אליפות הלגו הארצית בחופשת חנוכה 2018. בואו להנות ממתחמי משחק ובניה בלגו, להשתתף בתחרות בניה נושאת פרסים- המקום הראשון יזכה בטיסה זוגית להמבורג עם “גרמניה איירליינס” לביקור ב”לגולנד” , כולל אירוח זוגי  ורכב שכור ל-3 ימים, הזוכים במקומות השני עד החמישי יזכו בערכות לגו יוקרתיות מתנת אילנית שיווק צעצועים היבואנית הרשמית של לגו בישראל. בנוסף בימי האליפות תינתן 30% הנחה על כל מוצרי הלגו בחנות הפנינג טויס בקניון שבעת הכוכבים.

איפה: קניון שבעת הכוכבים, הרצליה
מתי: 4-6 בדצמבר
אליפות הלגו בשבעת הכוכבים…

אליפות הלגו בקניון שבעת הכוכבים חנוכה 2018. צילום: נתי גולד

מסע בעקבות האור: חנוכה בפארק קרסו למדע
אבקת כביסה, אסטרולוגיה ואור, מה הקשר ביניהם? פארק קרסו למדע מזמין אתכם לגלות במסע מרתק בעקבות האור בחופשת חנוכה 2018: פעילויות מדעיות מיוחדות, פעילויות יצירה, הדפסת סביבונים בתלת ממד, סדנאות צילום, ביקור בפלנטריום, הצגה מיוחדת לחנוכה של תיאטרון הפרינג’- מסע בעקבות האור ומסרט 3D- חולמים לעוף ועוד. בנוסף יהנו המבקרים מתערוכת הממותה האחרונה: עשרות מיצגי ענק של ממותות מעידן הקרח, אזור הפעלה מיוחד לילדים עם פאזלים ענקיים, מבוכים וקרחונים, אינפורמציה רבה על עידן הקרח וחדר קרח פעיל ועוד.

איפה: פארק קרסו למדע, באר שבע
מתי: 4-6.12 בין השעות 9:00-17:00
טלפון: 053-7106968
חנוכה 2018 בפארק קרסו למדע…

פעילויות מדע בפארק קרסו למדע. צילום: פארק קרסו

מגרשים את החושך בקיבוץ יד מרדכי
קיבוץ יד מרדכי מזמין את הקהל הרחב להפנינג חנוכה מתוק מדבש: חגיגת חנוכה מוארת עם סיור מורשת בלילה, פעילות בבית הדבש והדבורה, מירוץ בזמן עם משימות לכל המשפחה, נסיעה בטרקטור הקיבוץ, ביקור בבית האוסף “קיבוץ של פעם” ועוד. קיבוץ יד מרדכי מצטרף לשנה החמישית של שבוע מורשת ומציע מגוון פעילויות שילמדו את כל המשפחה על אתר מורשת הקרב של יד מרדכי, בו התרחש הקרב בין הפולש המצרי למגיני יד מרדכי ולוחמי הפלמ”ח במלחמת העצמאות במאי 1948. 

איפה: קיבוץ יד מרדכי
מתי: 04-10/12 בין השעות 09:30-15:00
טלפון: 053-7106976

יד מרדכי

חג סבבתא בחווה של חוה
מאירים את חנוכה בחווה של חוה עם הסבתות והסבים כמו שהיה פעם כשהם היו ילדים- חג סבבתא בחווה. בואו להנות מהרבה פעילויות לילדים, הנאה וחיות: במקום סופר – חולבים עזים, במקום מכונית – רוכבים על חמורים, הפקת שמן זית – לחנוכיה, הכנת סופגניות ספינג’ (בלי ריבה), ביקור במוזיאון לראות כלים ישנים ועתיקות, נוסעים לטייל בקיבוץ בטרקטור עם קרונות ועוד הרבה פעילויות.

איפה: החווה של חוה בקיבוץ חפץ חיים
מתי: 3-10.12 לא כולל שבת
טלפון: 053-9382907
חנוכה בחווה של חוה…

פעילויות לילדים בשבת בחווה של חווה. צילום: החווה של חווה.

 

מחליקים על הקרח באייס פיקס
היכל הקרח של ישראל בפארק פרס חולון מזמין אתכם להגיע בחנוכה הקרוב עם כל המשפחה להחליק על משטח חצי אולימפי כייפי במיוחד ולהנות ממגוון פעילויות לכל המשפחה: משחקוני הוקי והופעות החלקה אמנותית על הקרח, מסיבת אורות על הקרח, טקס הדלקת נרות חגיגי כל יום וחלוקת מטבעות שוקולד לילדים. 

איפה: היכל הקרח פארק פרס, חולון
מתי: 4-10.12
טלפון: 053-9382271
חנוכה בהיכל הקרח בחולון…

החלקה חופשית. צילום: שלומית בושינסקי
צילום: שלומית בושינסקי

חנוכה בטבע: טיולי חנוכה של רשות הטבע והגנים
רוצים לבלות בטבע עם הילדים בחופשת חנוכה? באתרי רשות הטבע והגנים יתקיימו מגוון פעילויות לילדים ולכל המשפחה במהלך חופשת חנוכה: מופע חדש הצגה לילדים וסיור מודרך במצדה, מתחם פעילויות נבטי לכל המשפחה בעבדת, חידות ומשימות בציפורי, סיורי עששיות, סיורים מודרכים באתרים השונים, השתתפות בחפירות ארכיאולוגיות, פעילויות יצירה ועוד. חלק מהפעילויות בהרשמה מראש בלבד- מהרו להרשם.

איפה: אתרי רשות הטבע והגנים ברחבי הארץ
מתי: חופשת חנוכה 3-10.12 ושבתות דצמבר
טיולי חנוכה עם הילדים…

תל אפק

חנוכה בחוות הדר לרכיבה על סוסים
חוות הדר לרכיבה על סוסים ושיקום חיות בראשון לציון מזמינה אתכם לחגוג את חנוכה עם הפנינג חנוכה מלא פעילויות לילדים: פינת חי וליטוף, רכיבה על סוסים בשטח, רכיבה על פוני לקטנטנים, פינת בועות ענק, פינת יצירה, משחקי חצר ומתנפחים ועוד.

איפה: חוות הדר, ראשון לציון
מתי: 4-10.12 בין השעות 9:30-17:00
טלפון: 053-9382601
חגיגת חנוכה בחוות הדר…

 

חוויה אורגנית בחווה 
ברפת קיבוץ הרדוף שבגליל יש מקום שקט בו מגדלים ירקות, תבלינים וזרעים, מזון לבעלי חיים, כרם זיתים ורפת אורגנית בה תוכלו להצטרף להדרכה הכוללת פעילויות לילדים- סיור חוויתי לכל המשפחה ופעילות לילדים בחוות הרדוף וברפת האורגנית היחידה בארץ. סיור חוויתי לימודי לכל המשפחה בחוות הרדוף הכולל מפגש ואירוח עם משקה מצמחי הגינה ותמרים אורגנים, משקים את העגלות מבקבוק ומכינים ארוחה אורגנית לפרות, מאכילים את התרנגולות בגרעינים מכף היד ואוספים את ביצי החופש מתאי ההטלה. לאחר מכן נוסעים ל’גן הבית’ לסיור בערוגות והכרות סוגי הירקות הגדלים בחווה ולסיום – מכינים ביחד ארוחה הכוללת חביתות, סלטים ופיתות – הכל טרי ואורגני.

איפה: רפת קיבוץ הרדוף
מתי: סיורים בשעה 10:00 ו 14:00
טלפון: 053-7106948
חוויה אורגנית בחווה- רפת קיבוץ הרדוף…

החוויה האורגנית ברפת קיבוץ הרדוף

חגיגת חנוכה בחווה בגבעה
חווה בגבעה- פינ החי בגבעת ברנר מזמינה אתכם לחגוג את חופשת חנוכה 2018 עם החיות בחווה ולבלות בפינת ליטוף החיות, רכיבה על אתונות ופעילויות לילדים ברוח החג- פעילויות יצירה לילדים, אפיית פיתות בטאבון ועוד.

איפה: גבעת ברנר
מתי: חופשת חנוכה 2018 בין השעות 10:00-15:00
טלפון: 053-7106954
חנוכה בחווה בגבעה…

צילום: חווה בגבעה

פסטיבל החג של החגים בחיפה
פסטיבל החג של החגים מתקיים זו השנה ה-25 בעיר חיפה, עיר של דתות, תרבויות, מאכלים ונופים על פני שני סופי שבוע עשירים בפעילויות תרבות וחינוך מגוונות. בין הפעילויות- אירוע פתיחה חגיגי באודיטוריום חיפה, מופעי רחוב ומוסיקה, טעמים, ריחות, תערוכות, סיורים חדשים ומרתקים, אירועי תרבות מיוחדים, יריד וינטג’ ועוד.

איפה: חיפה
מתי: החל מה-6 בדצמבר
פסטיבל החג של החגים- חנוכה בחיפה…

פסטיבל החג של החגים. צילום: בית הגפן

 

פסטי סליים- פסטיבל הסלים הראשון
פסטיבל סליים ענקי הראשון מסוגו בארץ עם אטרקציות על טהרת הסליים עם כל החידושים, הטיפים וההמצאות הכי מרשימות בהנחיית אלין כהן ועמנואל לוי. הפסטיבל בהשתתפות הסליימריות והיוטיובריות המובילות בארץ ומגוון פעילויות בנושא הסליים- לראשונה להקת פורמולה, יוטיובריות מובילות וסליימריות מומחיות, אטרקציות מהנות, משחקי סליים, הדרכות והדגמות באקדמיה לסליים הראשונה בארץ.

איפה: היכל שלמה, תל אביב
מתי: 4-5.12.2018,  8-10.12.2018
פסטיבל הסליים חנוכה 2018…

להקת פורמולה בפסטיבל הסליים. צילום: מאי סביר

פסטיבל הגיימינג ותערוכת הדינוזאורים
בחנוכה הקרוב יתקיים פסטיבל ייחודי של משחקים ופעילויות וי אר, מתחמי פלייסטיישן, אקס בוקס ומשחקי סלולר מהשורה הראשונה. בנוסף, במקום תתקיים תערוכת ענק של מיצגי דינוזאורים חשמליים בגדלים שונים שמשלב בתוכו סרטי תלת מימד, רכיבה, גילוי עצמות, מתנפחי דינוזאורים וסדנאות יצירה וסליים המציעים חוויה מלמדת ומרתקת לכל המשפחה.

איפה: מלון לאונרדו אשדוד, מלון לאונרדו “סיטי טאוור” רמת גן
מתי: 5-6/12, 9-10/12
פסטיבל הגיימינג חנוכה 2018…

פסטיבל הגיימינג חנוכה 2018. צילום: JR

*תחזרו להתעדכן- כל אירועי חנוכה 2018 יעלו כאן בקרוב

למדריך מופעי חנוכה 2018- פסטיגל, מחזות זמר והצגות ילדים בחנוכה הקרוב…

רוצים לבלות וגם לחסוך? לכל המבצעים וההנחות למופעי חנוכה הגדולים…

אין תגובות

השאר תגובה