שבועות 2018: קטיף דובדבנים בגולן

קטיף דובדבנים בעין זיוון. צילום: עדי פרץ

שבועות 2018 בגולן: פותחים את עונת הקטיף עם דובדבנים אדומים ומתוקים- קטיף דובדבנים ואכילה חופשית במקום לצד תערוכת כלים חקלאים, מתקנים מתנפחים עם מים, בועות סבון, סדנאות לילדים ,פארק חבלים, פינת חי, שזירת זרים, צמות וקעקועים טרקטורונים לילדים, ומבחר דוכנים של תוצרת הגולן

 

 

הפנינג ביכורים ענק וקטיף דובדבנים עצמי לכל המשפחה בשבועות ב”בוסתן בראשית בגולן”, הממוקם בסמוך לקיבוץ עין זיוון שבגולן. העצים כבר עמוסי דובדבנים עסיסיים ומתוקים, שרק מחכים למבקרים שיגיעו לקטוף. חגיגת הקטיף תתחיל לקראת חג השבועות ב”בוסתן בראשית בגולן” של כפר הנופש עין זיוון, המעניק חוויה של חיבור לטבע וקטיף לצד פעילויות נוספות ומגוונות לילדים.

בבוסתן תתקיים מלבד הקטיף, תערוכת כלים חקלאים המלווים בהסברים כתובים על כל כלי ורכב חקלאי, סדנא להכנת פאי לילדים ולמבוגרים עם פרי שנקטף בכל עת, סדנת מבוגרים להכנת ליקר דובדבנים וסדנאות יצירה לילדים. תנובות הגולן יוצגו בדוכנים מגוונים, דוכני יין מיקבי הגולן, דוכן דבש מכוורת בגולן, כולל הסבר על תהליך יצור הדבש וטעימות ועוד דוכני תוצר הגליל-גולן. באי הבוסתן יוכלו להתרענן במתקנים מתנפחים והכנת בועות סבון לילדים שיהיה במקום, פינת חי עם מגוון חיות, פארק חבלים, טרקטורונים וקארטינג לילדים, טיולי קטיף על טרקטור ועגלה, ומגוון דוכני מזון. מקום קסום, נעים וכיפי לכל המשפחה. לא רחוק מעצי הפרי יש פינות ישיבה מוצלות ונעימות ועשרות ערסלים המפוזרים בין האורחים.

 

את חוויות הקטיף אפשר להפוך למושלמת עם לינה בכפר הנופש של עין זיוון, שחדריו משקיפים אל הר אביטל ומצויים בין מרחבים ירוקים, תחת עצי אלון עתיקים המצלים עליהם. בכפר הנופש קיימות מגוון אופציות ללינה והחדרים עברו שיפוץ מקיף מקצה אל קצה שמציע למתארחים עיצוב נקי, נינוח ונעים לעין. כך למשל, ניתן ליהנות מבקתות הבוסתן המפנקות, שנבנו רק לאחרונה ונמצאות במתחם מרוחק מעט מהחדרים שחודשו. או בבקתות הדובדבן החמימות, שמתאימות לזוגות או למשפחות בהן ג’קוזי וסאונה פרטית. סוויטות כרמים המפנקות ומציעות אירוח מושלם לזוגות/משפחות. בנוסף, חדרי כרמים שעוצבו מחדש בקו מוקפד להפליא, ומתאימים לזוגות. וישנו “חאן עין זיוון” הקסום המציע לינת שטח למפונקים כ60 מיטות ב6 חדרים הממוקמים במבנים סורים עתיקים ומיוחדים, מועדון ומטבח עם המון פינות זולה במרחבים הפתוחים. בכל החדרים (מלבד החאן) עומדים לרשות המתארחים פינת קפה, מקרר קטן, מיקרוגל, כירה חשמלית, צלחות, כוסות וסכו”ם. אם רוצים לבשל, מביאים מהבית סירים ומחבתות. במתחם שירותים ומקלחות המשותפים לכל החדרים. השהות בכפר הנופש כוללת ארוחת בוקר (בחאן לינה בלבד), כניסה לבוסתן ולבריכת השחייה בעונה.

 

קטיף דובדבנים בגולן- הפתיחה ביום שישי 18 במאי

שעות פעילות קטיף דובדבנים: הבוסתן פתוח בימים א’-ה’ ושבת בין השעות 9:00-17:00 וביום שישי בשעות 9:00-16:00

מחיר: 35 ₪. המחיר כולל כניסה לקטיף עצמי בשיטת “אכול כפי יכולתך”, קניית פרי או סלסלות למילוי- בתשלום נוסף במקום. (חלק מהפעילויות מתקיימות רק בסופ”ש וכרוכות בתשלום)

לפרטים ולהזמנות: 04-6993610/12

אין תגובות

השאר תגובה