סינמה סיטי באר שבע

קיר טיפוס באר שבע
אזור טיפוס במתחם הילדים | צילום: עידן אסלן

מתחם הסינמה סיטי באר שבע, משתרע על פני 3 קומות וכולל בין היתר קומה שלמה של עשרים אולמות קולנוע מפוארים, מצוידים בטכנולוגיה המתקדמת ביותר. בנוסף,  ארבעה אולמות VIP, היכל מופעים, תיאטרון ואולם הכנסים הגדול ביותר בדרום הארץ. מתחם הופעות ייחודי בשיתוף זאפה ועוד…

לראשונה בישראל: מתחם החלקה על הקרח המשולב באטרקציית שלג ייחודית. בנוסף, במתחם הסינמה סיטי שדרת חנויות, מסעדות ובתי קפה מהמובילות בארץ שייפתחו בהדרגה. כמו: פקטורי 54, אדידס, ניופאן, מקדונלד’ס, גלידה גולדה, קפה נמרוד ועוד.

 

סינמה סיטי בבאר שבע
300 בובות ומיצגים שונים פזורים ברחבי המתחם | צילום: עידן אסלן

 

 

סינמה סיטי באר שבע

בסינמה סיטי מתחם ילדים בשילוב מסלולי נינג’ה, מתחם טרמפולינות, בריכות כדורים, חדרי יומולדת בקונספטים שונים, קירות טיפוס ושלל משחקים וחידושים, וחלל לתערוכות מתחלפות.
בהמשך השנה ייפתח במתחם הסינמה סיטי ‘מוזיאון הקולנוע הישראלי’, ובו ירוכזו ההיסטוריה וההווה של היצירה הקולנועית הישראלית והיהודית. המוזיאון ישלב ישן וחדש ומהווה תוצר של עבודת מחקר אשר במסגרתה נאספו חומרים ומייצגים של קולנוע הישראלי והיהודי מארכיונים שונים.

במתחם מפוזרות כ-300 בובות ומיצגים שונים, ציורי קיר ומדבקות ענק, שהופכים את המתחם למוזיאון צבעוני וייחודי. המתחם מבוסס על הטכנולוגיות המתקדמות מסוגן, הן ברמת התשתית והן ברמת הציוד האור-קולי והעיצוב. על מנת לעמוד בדרישות הטכנולוגיות של העידן הנוכחי הותקנו במקום תשתיות תקשורת ומחשבים מתקדמות מסוגן- מערכות הקרנה K4 ולייזר המאפשרות להקרין סרטי קולנוע וסרטי תלת מימד (3D).

עולם הקרח

לראשונה בישראל, מתחם החלקה על הקרח שמשולב באטרקציית שלג ייחודית. מתחם ההחלקה על הקרח, בגודל של כ- 550 מ”ר, יארח חוגים ייחודיים, מופעים, הפעלות שונות וימי הולדת. מתחם השלג הייחודי הוא דימוי של שלג אמיתי שמיוצר במקום על ידי מכונה שהובאה במיוחד לארץ, ומספקת חוויה קרירה ומהנה בכל ימות השנה ולכל המשפחה.

 

מתחם ילדים

מתחם מרשים המשתרע על  שטח גדול, ומציע מגוון אטרקציות לילדים בבאר שבע: מתחם פעוטות, מסלולי נינג’ה, מתחם טרמפולינות, בריכות כדורים, חדרי יומולדת בקונספטים שונים, קירות טיפוס ושלל משחקים וחידושים. כל זה בתוך חלל לילדים והורים המשלב ציורי קיר צבעוניים ומושקעים.

 

סינמה סיטי באר שבע
טרמפולינות, מסלולי נינג’ה, בריכות כדורים ועוד הפעלות במתחם הילדים בסינמה סיטי | צילום: עידן אסלן

 

 

אולמות VIP

המתחם מציע 4 אולמות VIP בשילוב כורסאות בודדות ומפנקות במיוחד עם משענת חשמלית מתכווננת. בנוסף, במתחם ישנו לאונג’ VIP מעוצב, המשולב עם מרפסת המשרתת את באי אולמות ה-VIP והביזנס. בלאונג’ יוגשו מזון ושתייה באופן חופשי.

 

תיאטרון הסינמה

היכל המופעים הגדול והחדש ביותר בדרום: תיאטרון הסינמה. אולם מופעים בעל 820 מקומות ישיבה במפלס אחד, אשר יארח ויציג מופעים, הצגות, כנסים ואירועים עסקיים. תיאטרון הסינמה נמצא בקומה נפרדת מעל אולמות הקולנוע וכולל מתחם לאונג’ חיצוני ונפרד.
האולם יארח כבר בחנוכה הקרוב את מיטב ההצגות והמופעים לחג.

 

מוזיאון הקולנוע הישראלי

במוזיאון הקולנוע הישראלי, אשר ייפתח במתחם במהלך שנת 2020, יוצגו ההיסטוריה וההווה של היצירה הקולנועית הישראלית והיהודית. במתחם יוצג ציוד קולנוע ייחודי מהעולם, כמו מכונות קולנוע והקרנה בנות מאה שנה. כל אלו באמצעות תצוגה אינטראקטיבית על גבי מסכים המאפשרים לצופה לדפדף בהיסטוריה הקולנועית ובתכני הקולנוע הישראלים החל מראשית הקולנוע היהודי.
המוזיאון ישלב ישן וחדש ומהווה תוצר של עבודת מחקר בה נאספו חומרי הקולנוע הישראלי והיהודי מארכיונים שונים. המוזיאון יהיה פתוח בחינם לקהל ויארח בני נוער וסטודנטים מאזור הדרום בסדנאות הרצאות וקורסים.

 

מתחם תערוכות

בקומה התחתונה של המתחם ייפתח מרכז ירידים ותערוכות מתחלפות. התערוכה הפותחת את המרכז וזמינה לביקור היא תערוכת הקסמים הגדולה של נמרוד הראל: Magic.

 

מתחם ויאייפי סינמה סיטי
מתחם ה VIP | צילום: עידן אסלן

 

 

סינמה סיטי באר שבע

איפה: רחוב חיטה, באר שבע. בכניסה הדרומית של העיר, בסמוך לשוק העירוני.

כרטיסים בסינמה סיטי באר שבע: 1-700-70-22-55

לפרטים באתר הסינמה סיטי: לחצו כאן…

פרטי המקום
נשמח לדעת!



1-700-70-22-55 כל המשפחה חלק מהאירועים בתשלום וחלקם בחינם

איך מגיעים?

כל השנה

אירועים ופעילויות

תאריך שעה שם הפעילות

מה באזור?

עוד בקטגוריה

אין תגובות

השאר תגובה