פסטיגל על הזמן 2007

פסטיגל על הזמן 2007

פסטיגל על הזמן 2007 הוא הארוע המוביל את אירועי חנוכה לילדים בחופשת החנוכה וישתתפו בו בין השאר הראל סקעת, מירי מסיקה, מאיה בוסקילה, יובל המבולבל, עדי הימלבלוי, תום אבני, רינת גבאי, אמיר פיי גוטמן שלישיית הפיג’מות ועוד.

פסטיגל על הזמן בבימויו של חנוך רוזן יוצא לדרך בפעם ה-27, לסיבוב הופעות של חודש ימים, במהלכו יערכו  כ-100 מופעים, עם כל הכוכבים בהפקה המושקעת והגדולה של חנוכה לילדים.


על הפסטיגלהקליפ של הפסטיגל | המשתתפים בפסטיגל | כרטיסים לפסטיגל | לוח ההופעות | מבצעים והנחות

על הפסטיגל

את ההשראה שואב השנה פסטיגל על הזמן מז’אנר סרטי המסע בזמן והמדע הבדיוני כמו : בחזרה לעתיד, סטארגייט, מאטריקס, אקס-מן, הרובוטריקים ועוד.

הפסטיגל במחווה מיוחדת – השנה תוקדש המחווה  המסורתית של הפסטיגל למדינה שחגיגות ה- 60 למדינה יעמדו בסימן ילדים,  הפסטיגל פותח את החגיגות, ומקדיש תשומת לב מיוחדת השנה לשירים עליהם גדלנו – כל כוכבי הפסטיגל ישירו מחרוזת חגיגית ומרגשת בחגיגה מוסיקלית לכבוד שנת ה-60 לישראל .

הקליפ ושיר הנושא של הפסטיגל שיר הנושא של הפסטיגל יבוצע השנה ע"י כל כוכבי המופע, הווא הגרסה העברית של הלהיט  הענק משנות ה-80: Major Tom (Coming Home) של הזמר Peter Schilling (באדיבות: רן גפן-mmg music publishing) גרסה לעברית: יואב גינאי. עיבוד : טל פורר . בימוי וידאו-קליפ: יואב ודורון פז.

עלילת פסטיגל 2007

אז מה קורה כשילד אחד, שלא ממש מצליח להסתדר עם זמנים ועם הזמן, מגלה יחד  חברתו הטובה שגם קצת מאוהבת בו בסתר, מטבע מסתורי וכך גם זוכים לפגוש באורח מבולבל מן העתיד? 
יחד שלושתם הם יוצאים למסע הרפתקאות מסעיר ומופלא בזמן, אל מצרים העתיקה, ימי הביניים ועיר העתיד. 

האם תגיע החבורה בזמן? מי ינצח בקרב על העתיד? השען המרושע או גיבורי מחתרת הזמן האגדית? ואיפה מסתתרים מטבעות הזמן? בפסטיגל על הזמן מחכות כל התשובות 

יחד עם גיבורים אמיצים ורובוטים מצחיקים, מכונת זמן מעופפת ומרדפים באוויר, עיר עתידנית מרחפת, פרעונים ונסיכות, האקרובטים הטובים בעולם, MAN IN BLACK, היישר ממופע ה-Cirque du Soleil גאדג’טים ואפקטים מזמן אחר.

הקליפ של הפסטיגל

רוצים לקבל הצצה ראשונה על הפסטיגל? תלחצו על הקישור הבא ותוכלו לצפות בקליפ המושקע שהכינו השנה לקראת הפסטיגל המתקרב:

הקליפ של פסטיגל על הזמן

חסויות ושותפויות בפסטיגל
חברת HOT תעניק השנה חסות ראשית לפסטיגל ובשיתוף פעולה עם  ארגון "הרוח הישראלית" למען  הקהילה בפעילות משותפת למען הקהילה וילדים בפרט.
במסגרת שיתוף הפעולה יימכר גם השנה דיסק הפסטיגל במספר רשתות שיווק,  ההכנסות הינן קודש לילדים בסיכון.  בהסתמך על נתוני השנה שעברה, הערכה כי ימכרו כ-100.000 דיסקים.

משתתפים: 
*הראל סקעת *מירי מסיקה *מאיה בוסקילה, *יובל המבולבל  *עדי הימלבלוי *מירב פלדמן  *תום אבני *רינת גבאי  *אמיר פיי גוטמן *דנה פרידר *יוסי טולדו שלישיית הפיג’מות : *אילן רוזנפלד *עודד פז *קובי פרג’ .

במאי: חנוך רוזן
ניהול מוסיקלי: טל פורר ואלי אברמוב, כוראוגרפיה : עוז מורג, כתיבה: דניאל לפין, רעיון וסינופסיס- דני יגיל, עיצוב תלבושות: אלה קולסניק, עיצוב תפאורה: ניצן רפאלי, עיצוב תאורה: עמיר ברנר, יעוץ תוכן: יוני דותן, עוזר בימאי: רונן שרון, ניהול הפקה: מיכל כהן, הפקה בפועל: אורלי סבח מויאל וסיון יאנג, הפקה: סולן הפקות – ירון ומיקי פלד , יוכלמן – אשר הפקות , בשיתוף HOT.

איפה ומתי? 

הפסטיגל בחיפה
היכל הספורט ברוממה – 23 לנובמבר עד ה-3 בדצמבר
לחצו כאן לצפייה בלוח ההופעות של הפסטיגל בחיפה

הפסטיגל בתל אביב
היכל התיאטרון החדש בגני התערוכה – 5 עד ה-22 לדצמבר
לחצו כאן לצפייה בלוח ההצגות המפורט של הפסטיגל בתל אביב

הפסטיגל בירושלים
בניני האומה – 23 עד ה-26 בדצמבר
לחצו כאן לצפייה בלוח ההצגות פסטיגל על הזמן בירושלים 

הפסטיגל האשקלון
היכל הספורט, ה- 30 לדצמבר עד ה-3 לינואר 2008.
לחצו כאן לצפייה בלוח ההצגות פסטיגל על הזמן באשקלון 

איפה קונים כרטיסים לפסטיגל?

תל אביב
הדרן  6811*
לקבוצות וועדים: 03-5215222
מחירים – 179 ש"ח, לוועדים וקבוצות (מעל 189 כרטיסים)  – 99 ש"ח

ירושלים

בימות
1-700-70-20-15
02-6237000

חיפה

קופות חיפה
04-6866600

אשקלון
מונה טורס
08-6201119

מוקד מידע ארצי של הפסטיגל
052-999999

הנחות וכרטיסי הנחה לפסטיגל

המחיר הרשמי של כרטיס לפסטיגל הוא 179 ש"ח – אבל מדינת הועדים תעבוד גם השנה שעות נוספות וכרגיל ניתן יהיה להשיג כרטיסי הנחה דרך ועדי העובדים ומבצעים נוספים לקהל הרחב – אנחנו נעדכן כאן על גם על כל המבצעים השונים.

המבצעים שרצים כרגע בפסטיגל:

לקוחות ישראכרט – כרטיס ב-39 ש"ח בתוספת 250 נקודות.
נוסעי אגד – 1 + 1 חינם – עם כרטיסיה או חופשי חודשי בתוקף.

 

איפה ומתי?

פסטיגל על הזמן יתקיים בחנוכה 2007 החל מה-22 בנובמבר בתל אביב, חיפה, ירושלים ואשקלון

פרטי המקום
נשמח לדעת!



052-9999999 כל המשפחה

מה באזור?

עוד בקטגוריה

אין תגובות

השאר תגובה