פריסטייל פסטיגל: פסטיגל חנוכה 2018

פריסטייל פסטיגל freestyle-festigal-2018
השקת סרט הפסטיגל - פריסטייל פסטיגל בסינמה סיטי גלילות freestyle-festigal-2018
פריסטייל פסטיגל 2018 freestyle-פסטיגל

פריסטייל פסטיגל- מה שתבחרו להיות הוא שמו של מופע חנוכה הגדול- פסטיגל 2018, שמספר את סיפורן של שתי להקות הנאבקות זו בזו. עם: עידן רייכל, משה פרץ, נועה קירל, אליאנה תדהר, יונתן מרגי, ניב סולטן, עופר שכטר, אורי לייזרוביץ, עדי חבשוש, עומר חזן, שירה לוי, עדן מאירי, ריף נאמן, סימור דניאל, שי ברביבי 

הפסטיגל ה – 38  מציג את פריסטייל פסטיגל- מחזה מקורי מאת שירילי דשא ורועי שגב ובבימויו של – חנוך רוזן.

הפסטיגל השנה מספר את סיפורן של שתי חבורות, שונות מאוד זו מזו ובכל זאת יש משהו אחד שמאחד אותן – המוסיקה. העלילה תתמקד במסר חשוב ומוכר לכולנו – “אל תסתכל בקנקן אלא במה שבתוכו” או בגרסתו המודרנית יותר – “אל תתייג אותי”. בכל אחד מאיתנו נמצא מכלול שלם של תכונות ורגשות, של רצונות וחלומות, ולכן כל אחד מאתנו יכול לבחור להיות כל מה שהוא רוצה, למרות שמבחוץ אולי נראה שהוא דבר אחר לגמרי.

העלילה מספרת את סיפורן של שתי להקות הנאבקות זו בזו. מצד אחד “להקת האקדמיה”, שזוכה כל שנה בתחרות הלהקות וכנראה שלא במקרה. להקת האקדמיה מתאמנת תחת סטנדרטים קשוחים ובלתי מתפשרים אותם מכתיבה מנהלת הלהקה אליאנה (תדהר). כוכבת  הלהקה היא נועה (קירל), אחייניתה של אליאנה, שמשתוקקת להביא אל הבמה דווקא יותר מה”אני האמיתי” שלה ומהסגנון המוסיקלי אליו היא מחוברת.

הצד השני עומדת להקת ה”סטריט פייטרס”, להקה מחתרתית ומחוספסת, שבראשה עומד מרגי, (יונתן מרגי), המנהיג השקט של הלהקה, נער בעל כריזמה שרק רוצה לשיר ולרקוד. מרגי נאלץ להתמודד עם אחיו הגדול משה (משה פרץ), שפרש מעולם הזוהר, ולא מעוניין שאחיו הקטן יכנס גם הוא לעולם הזה.

כאשר להקת הסטריט פייטרס “פולשת” ללופט נטוש, הם מגלים שהוא שייך ללא אחר מאשר לעידן רייכל. רייכל מתרשם מהחבורה הצעירה, מעודד אותם להירשם לתחרות הלהקות הגדולה ומשמש להן כמעין מנטור.

לפני תחרות הלהקות, מתקיימת מסיבה בה מרגי פוגש את נעה. מה שהם לא יודעים הוא שכבר קיים ביניהם קשר “מורכב”, מן העבר. קשר הקשור באליאנה ובמשה. השניים מתאהבים, ולא יתנו לשום דבר לעצור אותם.

האם הם יצליחו לגרום למבוגרים לשכוח את טראומת העבר? האם שתי החבורות יצליחו לגשר על הפערים ביניהן ולהתאחד למשימה משותפת?

“פריסטייל פסטיגל – מה שתבחרו להיות” – הינו מופע מרהיב, מושקע ומעורר מחשבה. כמו בכל שנה מדובר ב “שואו” גדול הכולל עשרות רקדנים, פעלולנים ואקרובטים, כשאת המופע מובילה נבחרת כוכבים מרשימה.

כל ילד או ילדה יכולים להתחבר עם הדמות איתה הם מזדהים ודרכה לחוות גם את המסר שמועבר במרכז המופע- שכל אחד יכול להיות כל מה שהוא יבחר אם רק יאמין בעצמו ויתמיד בדרך למטרה.

פריסטייל פסטיגל חנוכה 2018 יתקיים בתאריכים:

פסטיגל 2018 חיפה

הפסטיגל יתקיים השנה במרכז הקונגרסים בין התאריכים 13.11-31.12.

 

פסטיגל 2018 תל אביב

הפסטיגל יתקיים השנה במרכז הירידים בין התאריכים 1-15.12

 

פסטיגל 2018 בירושלים

הפסטיגל יתקיים השנה בארנה פיס בין התאריכים 17-18.12

 

פסטיגל 2018 באר שבע

הפסטיגל יתקיים בהיכל הקונכיה בין התאריכים 4-8.1.19

 

לכל מופעי חנוכה 2018 והאירועים הגדולים לחצו כאן…

רוצים לחסוך? כרטיסים בהנחה למופעי חנוכה…

לרכישת כרטיסים לחצו כאן

פרטי המקום
נשמח לדעת!



בתשלום

מחירים

כרטיס אשראי

לוח הופעות

תאריך שעה שם המקום טלפון

עוד בקטגוריה

אין תגובות

השאר תגובה