מופעי חנוכה 2018: מדריך מופעי חנוכה, מחזות זמר והצגות ילדים חנוכה 2018

שובם של המכבים. צילום: רונן אקרמן

מופעי חנוכה 2018: לכבוד חופשת חנוכה 2018, אספנו לכם את כל המופעים של החג- מופעי חנוכה והפקות מיוחדות לחג, הצגות ילדים ומחזות זמר לילדים ולכל המשפחה ברחבי הארץ

 

מותק של פסטיגל 2018: שימו לב- השנה לא יתקיים מותק של פסטיגל

 

פסטיגל חנוכה 2018: פריסטייל פסטיגל
הפסטיגל ה-38 מציג את פריסטייל פסטיגל- סיפורן של שתי להקות הנאבקות זו בזו. מצד אחד “להקת האקדמיה”, שזוכה כל שנה בתחרות הלהקות, ומצד שני להקת ה”סטריט פייטרס”, להקה מחתרתית ומחוספסת. העלילה תתמקד במסר חשוב ומוכר לכולנו – “אל תסתכל בקנקן אלא במה שבתוכו” או בגרסתו המודרנית יותר – “אל תתייג אותי”. בין משתתפי פסטיגל 2018: עידן רייכל, משה פרץ, נועה קירל, אליאנה תדהר, יונתן מרגי, ניב סולטן, עופר שכטר ועוד.

איפה: חיפה, תל אביב, ירושלים, באר שבע
מתי: 13.11.18-8.1.19
פריסטייל פסטיגל 2018…

 

פסטיבל הצגות ילדים של תיאטרון אורנה פורת
תיאטרון אורנה פורת לילדים ולנוער מקיים זו השנה ה-11 את פסטיבל הצגות הילדים המסורתי שלו. במסגרת הפסטיבל  שיתקיים במוזיאון תל אביב,יעלו בבכורה בקאמרי ההצגה עלי באבא וארבעים השודדים וההצגה פלפלים. בנוסף בפסטיבל יועלו 23 הצגות ב5 ימים שמתאימות לילדים מגיל שנה עד 12. בין הצגות הפסטיבל: רובין הודשועלון מחפש חבריםאי המטמוןטרופותיזהבה ושלושת הדוביםמולאןפרצוף חמוץמחסן השטוזים של דתיה ועוד.

איפה: מוזיאון תל אביב לאומנות
מתי: 4 לדצמבר ובין ה7-10 לדצמבר
טלפון: 053-9382066 
פסטיבל חנוכה להצגות ילדים של תיאטרון אורנה פורת…

טרופותי. תיאטרון אורנה פורת

חנוכה מוזיקלי בתיאטרון הקרון
במהלך חופשת החנוכה מחכה לכם בתיאטרון הקרון בירושלים פעילות מהנה ואיכותית לילדים בסימן מוסיקה – הצגות מוסיקליות ואחריהן סדנת יצירה ללא תוספת תשלום בה יכינו הילדים דרקונים מנגנים בכלי נגינה לפי בחירתם. בין ההצגות יעלו הפתעת הסביבון הגדול, הגשם של סבא אהרון, הנהג שהפך לתזמורת, רכבת המתנות של סבא וסבתא ועוד.

איפה: תיאטרון הקרון ואולם בית שמואל ירושלים
מתי: 3-10 בדצמבר
פסטיבל הצגות ילדים בתיאטרון הקרון…

רכבת המתנות של סבא וסבתא. צילום: דור קדמי

הצגה חדשה לילדים בחנוכה: אל תקרא לי זחל
הצגה חדשה של תיאטרון הזמיר- אל תקרא לי זחל: עיבוד תיאטרלי בהשראת ספר הילדים הקלאסי של אלונה פרנקל “סיפור על נסיכה” באמצעות מוסיקה קלאסית, צלליות צבעוניות, תנועה, מסכות ושירה חיה והרבה הרבה הומור. אומץ וחברות מול פחד ואלימות, קבלת השונה מול נידוי והחרמה- זהו המסר העיקרי בסיפורה של אלונה פרנקל, מסר בעל משמעות עמוקה שמבוגרים וילדים כאחד יכולים להזדהות איתו. ההצגה מתאימה לגילאי 3-9.

מבצע מיוחד לגולשי קינדרלנד: כרטיס ב-49 ש”ח במקום 71 בהזנת קוד הטבה: kinderland

איפה: צוותא, תל אביב
מתי: 5.12 בשעה 11:00
הצגה חדשה לילדים- אל תקרא לי זחל…

הצגה לילדים
אל תקרא לי זחל- הצגה לילדים של תיאטרון הזמיר. צילום: תאטרון הזמיר

פסטיבל ירון להצגות ילדים של תיאטרון אורנה פורת
מחפשים הצגות ילדים איכותיות לחופשת חנוכה? בחנוכה יעלה פסטיבל ירון- פסטיבל הצגות ילדים של תיאטרון אורנה פורת, והשנה לראשונה במעלות תרשיחא. במסגרת הפסטיבל יעלו מגוון הצגות ילדים של התיאטרון בינהן רובין הוד, שרלוק הולמס, הנעליים של אדון סימוןמרק כפתוריםזהבה ושלושת הדובים ועוד. בנוסף להצגות יתקיימו הופעות של להקות מקומיות, דוכני מכירה של אמנים מקומיים, דמויות שטח ושוק קח תן ברחבת היכל התרבות ללא תשלום לבאי הפסטיבל.

איפה: היכל התרבות מעלות תרשיחא
מתי: 3-4 בדצמבר
פסטיבל ירון חנוכה 2018 במעלות תרשיחא…

הנעליים של אדון סימון. צילום: תיאטרון אורנה פורת

נוגעים בצלילים עם בטהובן
נוגעים בצלילים עם בטהובן: הצגה מוזיקלית פורצת דרך בה שומעים, רואים וגם נוגעים בצלילים. הפרויקט עוסק בהנגשה מלאה, המעניקה לילדים חרשים וכבדי-שמיעה חוויה מקיפה הכוללת בחובה מסרים חינוכיים של הצלחה למרות המגבלה. בנוסף לסיפור המסגרת המעניין אודות חייו של בטהובן, ישולבו גם אלמנטים ויזואליים כמו מגש חול צורני או טיפות מים, המגיבים לתדרי המוסיקה ומוקרנים במסכי וידאו. נציגים מהקהל יוזמנו להתנסות באמצעים תחושתיים נוספים כגון בלוני חישה, גיגיות מים רוטטים ועוד, וייקחו חלק פעיל בקונצרט.

איפה: מוזיאון תל אביב לאמנות
מתי: 4.12 בשעה 11:45
מחיר מיוחד לגולשי קינדרלנד: כרטיס ב60 ש”ח במקום 75 ש”ח בציון קוד ההנחה- 111
מופע נוגעים בצלילים עם בטהובן…

נוגעים בצלילים עם בטהובן

קסם של משחק חנוכה 2018
איחוד מרגש של שלושת דורות כוכבי הילדים האהובים לרגל 70 שנה למדינה על במה אחת: אורנה ומשה דץ, צמד “טיף וטף” המיתולוגי, יובל המבולבל, דוד חיים ובובו ומני ממטרה במחזמר מוסיקלי ססגוני, כובש ומרגש שייקח אתכם למסע בלתי נשכח בתוך משחק קסום בו דמויות המשחק קמות לתחייה במטרה למצוא את יהלומי הכתר של המלך דצדצון. יחד הם מגלים שאומץ, חברות ובעיקר אהבה פותרים כל בעיה.

איפה: גבעת ברנר, נצרת עלית, גלילות, נתניה, עפולה, פתח תקווה, יבנה, כפר בלום, חולון, באר שבע, מודיעין, ראשון לציון, ירושלים, אשדוד, נס ציונה, באר שבע, חיפה, אשקלון, אור עקיבא, כרמיאל, הרצליה, טבריה, קרית גת, נתיבות, קיבוץ צרעה, אילת, נהריה, רמלה, כפר סבא
מתי: 17.11.18- 3.1.19
קסם של משחק 2018…

קסם של משחק: מופעי חנוכה 2018

הקוסם מארץ עוץ
גרסה מחודשת לקלאסיקה האהובה בכיכובם של מלכת הילדים רינת גבאי, נסרין קדרי בתפקיד ראשון בעולם הילדים, הזמר אדם, איתי תורג’מן ואיציק כהן: סופת טורנדו גדולה סוחפת את דורותי (רינת גבאי) ואת הכלב הקטן שלה, טוטו, אל מסע הרפתקאות בארץ עוץ הקסומה. דחליל חביב, איש-פח רגיש ואריה פחדן מצטרפים אל דורותי ועוזרים לה במסעה אל הקוסם, בתקווה שיעזור לה לחזור הביתה בשלום. 

איפה: אור עקיבא, מעלה אדומים, עפולה, כרמיאל, לוד גבעת ברנר, כפר סבא, תל אביב, באר שבע, נהריה, אשדוד, אשקלון, קרית חיים, נס ציונה, מודיעין, יבנה, פתח תקווה
מתי: 19.11-30.12
הקוסם מארץ עוץ חנוכה 2018…

הקוסם מארץ עוץ. צילום: רונן אקרמן

עולם האגדות: מחזמר חנוכה 2018
מחזמר חנוכה 2018- עולם האגדות: מופע חדש ומקורי בכיכובם של כוכבי הילדים האהובים מיקי, רוי בוי וקופיקו, לינור אברג’יל, יפית אטיאס -לוי, נתן נתנזון, קוגומלו מאסטר הקפוארה וקובי פרץ בעלות סמלית של 19.9 ₪ לכרטיס. לחנות של סבא נתי מגיעה בובת פיה אמיתית מעולם האגדות, שמגלה לו שעולם האגדות בסכנה. למספר הסיפורים בעולם האגדו נגמרו האגדות והוא צריך למצוא אגדה חדשה. האגדה החדשה מסתתרת בתוך תיבה שיכולה להתגלות רק ע”י שלושה חברי אמת.

איפה: תל אביב, ירושלים, חיפה, באר שבע
מתי: 2.12.18-31.1.19
מחזמר עולם האגדות…

עולם האגדות חנוכה 2018

כשקצב וקרקס נפגשים: קרקס מיומנה לילדים
כשהקצב של מיומנה לילדים פוגש את הווירטואוזיות של הקרקס: מופע חנוכה לילדים של קרקס מיומנה בהשתתפות 15 אמנים שלכל אחד מהם יש את הכישרון שלו- רקדנים, הם זמרים, אקרובטים, לוליינים, קומיקאים ומוסיקאים. חיבורים מקוריים ומרגשים של מוזיקה, קצב, תנועה, טכנולוגיה, אקרובטיקה והומור. המופע בשיתוף קרקס ריאקשן- שת”פ חדש, שונה ומסקרן.

איפה: תל אביב, חיפה, ירושלים, הרצליה, פתח תקוה, ראשל”צ, באר שבע, אשדוד, חבל מודיעין, קריית מוצקין.
מתי: 1-15.12
קרקס מיומנה לילדים חנוכה 2018…

קרקס מיומנה לילדים. צילום: שחר ארביב

אנני- מחזמר לכל המשפחה
אנני, אחד ממחזות הזמר המצליחים והאהובים בכל הזמנים, עולה בגרסה ישראלית בבימויו של צדי צרפתי. סיפורה המרגש של אנני השובבה והפקחית, מתחיל בבית היתומות העלוב של מיס האניגן (טלי אורן) המרשעת, ומסתיים, למרות כל הקשיים, באחוזתו המפוארת של המיליארדר אוליבר ווארבאך (אבי קושניר) שאת ליבו כובשת אנני בעליזות וחוכמה.

איפה: ירושלים, קרית מוצקין, איירפורט סיטי, באר שבע, תל אביב
מתי: 2-10.12 (המחזמר נמשך גם לאחר חופשת חנוכה).
אנני המחזמר…

המחזמר אנני. צילום: ניר סטולו

שובם של המכבים
עיבוד בימתי סוחף ומסעיר עם הפקה מוסיקלית חדשה ומיוחדת שיפיחו אור בסיפור ההיסטורי על גבורת העם היהודי. מחזמר מיוחד ומרתק, בשיתוף עשרות משתתפים, רקדנים ואקרובטים, המציג סיפור עלילה מקורי ששם דגש על סיפור חג החנוכה. בכיכובם של עוז זהבי, בתפקיד יהודה המכבי, חן אמסלם ואגם בוחבוט, רוני דלומי בתפקיד מרים ומייקל לואיס.

איפה: אשדוד, חולון, באר שבע, קריית חיים, פתח תקווה, נתניה, עפולה
מתי: 2-13.12
לכל הפרטים והזמנת כרטיסים לשובם של המכבים…

 

עמי ותמי המחזמר
סיפור הילדים האהוב והמוכר על עמי ותמי, המכשפה ובית הממתקים בגרסת מחזמר מופלאה לכל המשפחה בכיכובם של מיכל הקטנה, חנה לסלאו, וטל מוסרי ובהשתתפות שחקנים, זמרים ורקדנים. הפקה בימתית חדשה, צבעונית ומרהיבה שתעלה באולמות ברחבי הארץ במהלך חופשת חנוכה. לגילאי שנתיים עד 12.

איפה: תל אביב, פתח תקווה, באר שבע, קרית מוצקין, הרצליה, מודיעין, יבנה, אשדוד, יגור, אור עקיבא, כרמיאל, נתניהף גבעת ברנר.
מתי: 2-22.12
לרכישת כרטיסים ולכל הפרטים על עמי ותמי המחזמר…

מופעי חנוכה 2018
המחזמר עמי ותמי. צילום: אילן בשור

 

מלכת השלג-קרקס על הקרח
מופע קרקס תיאטרלי על הקרח לכל המשפחה המבוסס על האגדה הקסומה “מלכת השלג” של הנס כריסטיאן אנדרסן. שילוב של החלקה וירטואוזית על הקרח, אקרובטיקה ופעלולי קרקס עוצרי נשימה, אפקטים אור-קוליים, תלבושות מקוריות ושלג אמיתי שיורד על הבמה אשר הופכים את האגדה הקלאסית לחגיגה מרשימה שלא משאירה אף צופה אדיש. המופע יהיה בליווי קולי בעברית.

איפה: באר שבע, ראשון לציון, תל אביב, אשדוד, פתח תקווה, הרצלייה, ירושלים, קריית מוצקין, חיפה, כרמיאל, כפר סבא ומודיעין.
מתי: 30.11.18 – 10.12.18
להזמנת כרטיסים ולכל הפרטים על מלכת השלג…

 

פסטיבל הגיימינג ותערוכת הדינוזאורים
בחנוכה הקרוב יתקיים פסטיבל ייחודי של משחקים ופעילויות וי אר, מתחמי פלייסטיישן, אקס בוקס ומשחקי סלולר מהשורה הראשונה. בנוסף, במקום תתקיים תערוכת ענק של מיצגי דינוזאורים חשמליים בגדלים שונים שמשלב בתוכו סרטי תלת מימד, רכיבה, גילוי עצמות, מתנפחי דינוזאורים וסדנאות יצירה וסליים המציעים חוויה מלמדת ומרתקת לכל המשפחה.

איפה: מלון לאונרדו אשדוד, מלון לאונרדו “סיטי טאוור” רמת גן
מתי: 5-6/12, 9-10/12
פסטיבל הגיימינג חנוכה 2018…

פסטיבל הגיימינג חנוכה 2018. צילום: JR

בעקבות הלב: מחזמר חנוכה 2018
מחזמר חנוכה 2018 איכותי לכל המשפחה מאת שולי רנד: גרסה מחודשת לקלאסיקה האהובה והעל זמנית, “הלבלר הקטן מפירנצה” מתוך ספרו של אדמונדו דה אמיצ’יס “הלב”, בכיכובם של שולי רנד, מאיר סוויסה וישי לפידות. עיבוד בימתי חדש המלווה בהפקה מוסיקלית מסעירה, שמפיח חיים חדשים בסיפור הקלאסי, מרגש ומשעשע במהלכו הנער רפאל מנסה בכל כוחו למצוא את הדרך לשיוון וצדק חברתי.

איפה ומתי: החל מדצמבר 2018 על במות היכלי התרבות ברחבי הארץ
לכל הפרטים על מחזמר חנוכה בעקבות הלב…

בעקבות הלב. צילום: אילן בשור

 

*תחזרו להתעדכן- כל מופעי חנוכה 2018 יעלו בקרוב

חופשת חנוכה 2018 תתקיים בין התאריכים 4-10 בדצמבר

רוצים להנות ממופעי חנוכה 2018 וגם לחסוך כסף? כל ההנחות למופעי חנוכה 2018 מחכות לכם…

אין תגובות

השאר תגובה