קרקס אלמונדו מופע הקרקס מדרום אמריקה

קרקס אלמונדו
קרקס אלמונדו בקרוב בישראל

קרקס אלמונדו מגיע לישראל מדובר על קרקס בקצב דרום אמריקאי סוחף וססגוני, ללא בעלי חיים, אז במקום לטוס לחו”ל… דרום אמריקה מגיעה אלינו לישראל במופע קרקס ענק לכל המשפחה.

קרקס אלמונדו בישראל

האוהל הגדול המלא באנשים בתלבושות ססגוניות, מאווירת הטנגו, התופים והבולאדורס של ארגנטינה, דרך הקצב של הסמבה הברזילאית, מעוף הטרפז מעל הרשת של אקוודור והג׳אגלינג מצ׳ילה במהירות האור, גלגל הפחד הקולומביאני ורוכבי האופנועים מברזיל, כל אלו בניצוחו של ליצן אחד שמצחיק את כל הגילאים.

קרקס מסביב לעולם, קרקס לילדים

קרקס אלמונדו הוא מופע וירטואוזי עם הרבה אומץ, שמציג את הקצב, שמחת החיים, האווירה הססגונית, התלבושות והמסורות של דרום אמריקה.

מההפקה מבטיחים קרקס וירטואוזי, בקצב סוחף, מרתק ומלא בהפתעות שידהימו את הקהל, הפקה בינלאומית בהשתתפות אקרובטים, פעלולנים, רקדנים, לוליינים וליצנים מ- 12 המדינות של היבשת הדרום אמריקאית שיצחיקו וירגשו את הילדים.

מופע האש בקרקס, קרקס אלמונדו
מופע האש בקרקס. צילום: רועי ברקוביץ

המופע מופק על ידי טבת סרטים, אשר הביאה אליכם בעשור האחרון את מופעי הקרקס הבינלאומיים הגדולים ביותר: קרקס מוסקבה, קרקס שנחאי, קרקס מדראנו וקרקס אקווה הקרקס על המים. טבת מפיקה במהלך 20 השנים האחרונות את מופעי WOW באילת וב-3 השנים האחרונות גם את מופעי WOW בלאס ווגאס

קרקס העולם (אלמונדו בספרדית) ייקח את הילדים לחוויה מיוחדת מסביב לעולם (או יותר נכון מסביב לדרום אמריקה), קרקס המיועד לכל המשפחה ולכל גיל, ללא דיבור וללא חיות.

קרקס אלמונדו הנחותהקרקס מגיע בסוף החודש לחוצות המפרץ ובפסח לספורטק תל אביב

לוח הופעות

פארק נחל באר שבע
9 בספטמבר עד ה-7 באוקטובר 2023

כרטיסים לקרקס אלמונדו

מחיר: 129 ש”ח (מבצעים בועדי עובדים וחברות האשראי)

להזמנת כרטיסים לחצו כאן…

פרטי המקום
נשמח לדעת!



כל המשפחה בתשלום ובתיאום מראש בלבד

מחירים

כרטיס אשראי

לוח הופעות

תאריך שעה שם המקום טלפון

עוד בקטגוריה

אין תגובות

השאר תגובה