משט יום העצמאות 2021 – מפת וזמני המשט

משט יום העצמאות 2023
משט יום העצמאות. צילום: לירון אלמוג

מפת משט יום העצמאות 2021כשאתם מתכננים את הבילוי שלכם בחג, אם תכננתם להיות במרכז הארץ, תוכלו לצאת לחופי הרצליה ותל אביב ולראות את משט יום העצמאות 2021 שישוט השנה בהצדעה לאנשי איכות הסביבה והים.

במקביל למטס חיל האוויר, יתקיים מול חופי הרצליה ותל אביב משט יום העצמאות בו צפויים להשתתף השנה למעלה מ-150 ספינות וכלי שיט. המשט יתחיל בחופי הרצליה וממשיך עד חופי תל אביב, אם תרצו להצטרף למשט תוכלו אולי עדיין למצוא מקומות באחת החברות להשכרת יאכטות ולחוות את המשט מהים.

השנה המשט מתקיים בשילוב הצדעה מיוחדת לכל המתנדבים שהתגייסו לנקות את החופים באסון האקולוגי הגדול שעדיין לא הסתיים בחופי הארץ. הצפייה במשט לאורך חופי הים – חופשית

מסלול משט יום העצמאות 2021

המשט ייצא מחוף אכדיה בהרצליה דרומה, יחלוף לאורך חופי תל אביב עד חוף צ’ארלס קלור.

גם השנה משט יום העצמאות המסורתי יחל את מסלולו מן המרינה בהרצליה לכיוון חופי תל אביב – הפעם עם הצדעה מיוחדת למתנדבים שפעלו ביחד עם רשות הטבע והגנים לנקות את החופים מנזקי אסון הזפת האקולוגי הקשה שפקד את חופי ישראל בפברואר האחרון.

מתנדבים רבים גויסו על ידי ארגון Ecoocean הפועל מזה 20 שנה לטובת שמירה על החופים וכן מבצע כל העת פעולות למען קידום ושמירת הסביבה החופית והימית בישראל. לארגון זה יש חלק משמעותי בפעילות הנרחבת שהתבצעה במלוא המרץ ונמשכת עדיין גם בימים אלו לניקוי כל החופים.

כחול לבן כחול

מאות כלי שיט שישתתפו במשט השנה יניפו לצד דגלי ישראל גם את הדגל הכחול, המייצג אחריות סביבתית חברתית, וולונטרית ובינלאומית, לשמירה על הסביבה הימית.

לדברי ראש עיריית הרצליה, מר משה פדלון: “המשט הלאומי מהווה עוגן מרכזי בחגיגות יום העצמאות והפך לגורם משיכה לישראלים רבים. זו הפעם הראשונה שהמשט מצדיע לאזרחי המדינה שנרתמו מרצונם החופשי לניקוי החופים, פשוט אנשים שגילו עצמאות ואחריות כלפי הים שלהם”

המשט הפך למסורת ארץ ישראלית, והשנה לאור אסון הזפת יש לו משמעות מיוחדת מאוד”, הוסיפה עפרה בל, סגנית ראש העיר ויו”ר החברה לפיתוח התיירות הרצליה. “עיריית הרצליה והחברה העירונית לפיתוח התיירות הציבו בראש סדר העדיפויות את השמירה והפיתוח של הסביבה הימית תוך עמידה בתקנים המחמירים ביותר במסגרת תכנית ‘הדגל הכחול’. מבחינתנו מדובר בשמירה מתמדת על הסטנדרטים הגבוהים ביותר לתחזוקת המרינה והחופים”.

משט העצמאות לוח זמנים:

הציבור מוזמן לצפות במשט ביום העצמאות, יום חמישי ה-15 באפריל 2021 החל מהשעה 11:00 מול חופי הרצליה ותל אביב:

 

מפת המשט:

 

המשט בחופי הרצליה:

חוף אכדיה דרום  11:00 / 12:00
חוף אכדיה מרכז  11:05/ 11:55
חוף אכדיה צפון  11:10 / 11:50
חוף זבולון  11:15 / 11:45
חוף השרון  11:20 / 11:40
סידני עלי  11:30
חוף הכוכבים  12:10

המשט בחופי תל אביב

חוף הצוק  12:15
חוף תל ברוך 12:20
חוף מציצים  12:30
חוף גורדון  12:35
חוף בוגרשוב – 12:45
חוף ירושלים 12:50
חוף צ’ארלס קלור-עלמה ביץ’ 13:00

ייתכנו שינויים בלוח הזמנים בהתאם לתנאי מזג האוויר.

הכניסה חופשית

פרטי המקום
נשמח לדעת!



כל המשפחה חינם

מחירים

ללא תשלום

לוח הופעות

תאריך שעה שם המקום טלפון

עוד בקטגוריה

אין תגובות

השאר תגובה