מלון רמת רחל

מלון רמת רחל. צילום עודד סמדר

מלון רמת רחל שוכן בתוך קיבוץ רמת רחל בעיצוב מודרני ומפואר. נוף המלון צופה אל העיר ירושלים, הרי יהודה ובית לחם.

מלון רמת רחל. צילום עודד סמדר
מלון רמת רחל. צילום עודד סמדר

מלון רמת רחל שוכן במרכז מתחם התיירות של קיבוץ רמת רחל המציע מגוון של פעילויות ואטרקציות ייחודיות לכל המשפחה ביניהם סיורים וטיולים הכוללים את הכרת החקלאות האורגנית שסביב המלון כמו קטיף דובדבנים עונתי לכל המשפחה, בילוי במתקני הנופש והספורט של מלון ובמרכז הספורט עם מגלשת המים הארוכה בארץ, סיור במטעים והכרת מכוורות הדבש ופעילויות נוספות.
להזמנות: 053-9382855

עוד ברמת רחל – תוכלו לצאת לטיול בפארק עצי הזית שהפך לסמל המקום והצטרפות למסיק זיתים בעונה, ביקור בגן ארכיאולוגי המעניק הצצה להיסטוריה של המקום עם תצפית יאיר אל העיר העתיקה של ירושלים, להשתתף בסדנאות בחווה האקולוגית ולבקר בחוות אייל – פינת החי הידידותית, להנות ממרחבים ירוקים, חורש טבעי ועוד. בנוסף משמש המלון נקודת יציאה לטיולים ומספק מדריכים מקצועיים לטיולים יומיים באזור ירושלים על שלל האטרקציות לילדים במתחם התחנה ובעיר העתיקה, לטייל בהרודיון, ים המלח, מדבר יהודה ואתרים נוספים.

ארוחת בוקר ברמת רחל. צילום עודד סמדר
ארוחת בוקר ברמת רחל. צילום עודד סמדר

במלון מרכז ספא עם ג’קוזי, סאונות, בריכה ועוד, מרכז ספורט הכולל חדר כושר המצויד במכשירים חדישים, גן אירועים ומרכז קונגרסים.  במלון חדרים בארבע רמות אירוח שונות, חדר סטנדרט, סופריור, חדר עם ג’קוזי וחדר הצופה אל הגן.

מלון רמת רחל טלפון : 053-9382855

פרטי המקום
נשמח לדעת!



053-9382855 hotel@krr.co.il כל המשפחה , בתשלום

מחירים

מזומן ואשראי

איך מגיעים?

ירושלים והסביבה, רמת רחל 90900 כל השנה

מה באזור?

אין תגובות

השאר תגובה