מופעי שישי בשקיעה – מוסיקה מול האגם לכל המשפחה

מופעי שישי בשקיעה - מוסיקה מול האגם לכל המשפחה

מופעי שישי שקיעה לכל המשפחה – מוסיקה על האגם בתל אפק עם מופע בלוז, חפלה צוענית עם להקת סומסום, מחווה לאריק איינשטיין והופעות נוספות

רשות הטבע והגנים בשיתוף מועצה אזורית דרום השרון מזמינות את הקהל הרחב ליהנות מסדרת מופעים מוזיקליים שיערכו למרגלות האגם היפהפה בתל אפק – מבצר אנטיפטריס שבגן לאומי ירקון. המופעים יחלו בשעה 19:00 בימי חמישי ובשעה 18:30 בספטמבר (למעט ימי חמישי). האתר פתוח לביקור החל משעה 08:00. מספר המקומות מוגבל וכניסה תתאפשר רק על בסיס מקום פנוי.
דמי כניסה 29 ₪ למבוגר , 15 ₪ לילד (מגיל 5 ), חינם למנויים.
 
 
מופע צועני עם להקת סומסום
יום חמישי 11 בספטמבר בשעה 19.00
חפלת כפר צוענית מההרים בבולגריה ועד טרנסילבניה. הלהקה תקפיץ את הצועני הנסתר שבכם, והמוזיקה תנענע את כל הגוף. שירה – נתנאל גולדברג, כינור – נמרוד נול, סקסופון – מיכאל בן שמעון, בוזוקי – תאי ניקריטין, קונטרבס – שלומי מור, כלי הקשה – זאב יניב.
 
מופע אירי
יום שישי 12 בספטמבר
מנגינות ושירים ידועים יותר ופחות מאירלנד ומסקוטלנד בביצועים אקוסטיים רעננים ועדכניים תוך שמירה על רוח המסורת. משתתפים: גבריאלה לואיס, יונתן מילר ושי טוחנר.
 
שירי סיימון וגרפונקל – מוני ארנון ורני משען
יום שישי 19 בספטמבר 
המופע מביא את סיפורם של סיימון וגרפונקל מתחילת הקריירה המשותפת, כשהקימו את הצמד בעודם תלמידי קולג’ בני 16, דרך ההצלחה הבלתי צפויה של Sounds Of Silence ועד לשיא עם התקליט גשר על מים סוערים, שאחריו התפצלו דרכיהם לקריירות סולו. מוני ארנון (תמונה שבורה, האחים והאחיות, שדות ירוקים) ורני משען (מייפל, קולומביה) מביאים את הסיפורים שמאחורי השירים.
 
מחווה לאריק אינשטיין – ענבל גרשקוביץ
יום שישי 26 בספטמבר 
עושים כבוד למלך הקלסיקות הישראלי במופע מחווה לשירים ולאדם. זמרת אורחת: מיטל הוכמן.
 
 

מופעי מוסיקה בשקיעה
תל אפק
חודש ספטמבר 2014
 
צילום: דורון ניסים
 
 

 

איפה ומתי?

פרטים למעלה

פרטי המקום
נשמח לדעת!



*3639 כל המשפחה

מה באזור?

עוד בקטגוריה

אין תגובות

השאר תגובה