לעוף על זה – סרטי קיץ 2015

לעוף על זה

לעוף על זה – סרט אנימציה חדש לילדים בקיץ הקרוב בבתי הקולנוע: הצופים ינדדו יחד עם משפחת ציפורים במסע הרפתקאות מרתק ומסוכן לאפריקה

לעוף על זה הוא סרט האנימציה בתלת מימד באורך מלא הראשון של סטודיו Team TO שיושב בפריז.

זהו מסע של גיבור, אבל עם גיבור מאד לא צפוי – ציפור קטנטנה, שלא אמורה בשום צורה להוביל משפחה של ציפורים לנדידה הגדולה. ציפור שמעולם לא עזבה את הקן ושנותרה ללא משפחה, למעט פרת משה רבנו נבונה מאד כחברתה הטובה ביותר.

ביום סתיו אחד מצליחה חברתו של הגיבור, פרת משה רבנו, לגרום לו לצאת מהבית. כשהגיבור מעז בהססנות לצאת לתוך היער, הוא נופל על דריוס הפצוע, מנהיגה של משפחת ציפורים נודדות אשר עומדות לצאת לנדידת החורף דרומה. לאחר מותו של דריוס, מוצא את עצמו גיבורנו בלי להתכוון כמי שמוביל את משפחת הציפורים בנדידה לאפריקה.

הסרט מגלה לנו על ידי נגיעות קטנות את סיפור מסעות הנדידה הבלתי רגילים ולעיתים אף המסוכנים של הציפורים, אשר מעצבים  את הגורל של מיליוני ציפורים בעולם. אך מעל הכל, זהו סיפור יציאה לחופשי, של יצור צעיר המגלה את דרכו בחיים באותו זמן שהוא מגלה את משפחתו.

זהו סרט שבאופן פשוט, גם בסיפור מסע החניכה וגם בצחוקים שלו, פונה לכול המשפחה מגיל 0 עד 100.

בבתי הקולנוע החל מה-09.07.15

בהשתתפות:  אורי זלצמן, עינת אזולאי, עידו רוזנברג, לירון לב, רובי מוסקוביץ, איילת רובינסון, נדב ירושלמי, הדר שחף, יותם קושניר ומשתתפים נוספים.

בימוי דיבוב: תמי ברק, תרגום ועיבוד דיאלוג: עמוס דיאמנט, ניהול הפקה: הדס מוזס, אולפני דיבוב ומיקס: אולפני אלרום, טכנאית מיקס: אולגה בולטקס.

הסרט בהפצת פילמהאוס.
בדיבוב לעברית, בדו-מימד ובתלת מימד.
אורך: 90 דקות.

 

להזמנת כרטיסים:
גלובוספון 2235*
רב חן 2202*
יס פלנט  6202*
רשת לב 5155*
סינמה סיטי:  1-700-70-22-55

פרטי המקום
נשמח לדעת!



בתשלום

מחירים

מזומן ואשראי

לוח הופעות

תאריך שעה שם המקום טלפון

עוד בקטגוריה

אין תגובות

השאר תגובה