יקב הרי הגליל

איך עושים יין? בעונת הבציר נפתחה וכרמי יקב הרי גליל – מרכז המבקרים מציע טעימות יין וסיורים מודרכים להורים וילדים במבנה של היקב.

עונת הבציר בכרמי הרי הגליל העליון והגולן, נמשכת מסוף יולי ועד סוף ספטמבר. 

מרכז המבקרים של יקב הרי גליל, השוכן ליד קיבוץ יראון, בתוך אזור הכרמים, מציג מבנה ארכיטקטוני חדשני ביחס ליקבים המסורתיים, ומרכז המבקרים שלו מקיים סיורים מודרכים ביקב להורים וילדים, טעימות יין, תצפית על נוף כרמי הגליל – הכל תוך הליכה בין מיכלי היין וחביות עץ האלון.

ההליכה במסלול מרכז המבקרים הינה במסלול נח ומקורה.

ביקב הרי גליל מאמינים כי כל נושא ייצור היין מעניין גם ילדים עם שלל עיסוקים ונושאים הכוללים – כורמים, בוצרים, פיתוח זנים חדשים הדברת מזיקים בשיטות ידידותיות לסביבה, השקיה וכל נושא ייצור היין האיכותי, קירורו, ביקבוק , טעימות ועוד ועוד.

חמשת כרמי יקב הרי גליל משתרעים על כ- 800 דונמים, בהם נטועים זני הענבים: מרלו, קברנה סוביניון, פינו-נואר, סנג’ובזה, סירה, שרדונה , ויונייה וסוביניון בלאנק ועוד מהם מפיקים ביקב 11 סוגי יינות לבנים ואדומים.

בכרמי יקב הרי גליל אשר נמצאים בחלקו הצפוני של הגליל העליון מעל  800 טון ענבים ומומלץ להתקשר לוודא שהסיורים מתקיימים בהתאם לעונת הבציר.

צילום: עומר שביט

ואם אתם כבר באזור:

אגם חי יראון מציע בילוי סביב אגם עם איילים ששוחים, שייט באגם, הרבה בעלי חיים וטיול מודרך ליער של פו הדב – רק בלי הדבורים… בקיבוץ יש גם חדרי אירוח אם תרצו להשאר לישון באזור. 

פרטי המקום
נשמח לדעת!



כל המשפחה ימים א'-ה' בין השעות: 09:00 – 17:00, יום ו' בין השעות: 09:00 – 16:00, ערבי חג בין השעות: 09:00 – 14:00, סגור בשבתות וחגים בתשלום

מחירים

ילד עד גיל 6 חינם, ילד מעל 6 - 10 ש"ח, מבוגר - 12 ש"ח, הנחה לקבוצות

איך מגיעים?

, קיבוץ יראון על כביש 899 - כביש הצפון בכניסה לקיבוץ יראון

מה באזור?

עוד בקטגוריה

אין תגובות

השאר תגובה