סרטי הילדים והנוער של החופש הגדול 2019

סרטים לילדים ונוער בקיץ 2019
מלך האריות. בקולנוע בקיץ הקרוב | באדיבות יח"צ
סרטים לילדים ונוער בקיץ 2019

חם בחוץ ואתם מחפשים סרט לילדים? נראה שהשנה ההתלבטות קשה במיוחד, יש מבול של סרטים חדשים ומבטיחים. קבלו במקום אחד את כל הטריילרים של כל סרטי הילדים שתוכלו לראות בחופש הגדול בקולנוע: החל מאלאדין, הרפתקה בשחקים הישראלי, צעצוע של סיפור החדש, מלך האריות שצפוי לשבור את כל השיאים ועוד סרטי קיץ מרעננים ולא פחות חשוב גם ממוזגים… שמחכים לכם עכשיו בקולנוע.

אנחנו לא זוכרים קיץ עמוס כל כך בסרטי ילדים ששווה לצאת בשבילם מהבית: צעצוע של סיפור חוגג את הסרט הרביעי של חבורת הצעצועים בהרפתקה חדשה, מלך האריות שהפך מסרט אנימציה לסרט טבע עם בעלי חיים אמיתיים כמו גם אלאדין שמשכפל את הצלחת סרט האנימציה המוכר לסרט לייב אקשן עם שחקנים, ספיידרמן שחוזר, דורה והעיר האבודה שהופכת את סדרת האנימציה לסרט לילדים עם דמויות אמיתיות, אנגרי בירדס או אגלי דולס? או אולי לסרט הילדים הישראלי החדש הרפתקה בשחקים?

 

סרטי הילדים והנוער של קיץ 2019 בקולנוע:

צעצוע של סיפור 4

וודי וחבורת הצעצועים חוזרים בהרפתקה חדשה והפעם מתמודדים עם משבר חדש אחרי שהם צריכים לעבור לבית חדש ולחפש ילדים חדשים שיאמצו אותם… וודי בטוח שתפקידו בעולם הוא לשמור על הילד שלו – אם זה אנדי או בוני. אך כאשר בוני מצרפת צעצוע בר מזל חדש לחבורה בשם פורקי, וודי יוצא למסע הרפתקני יחד עם חברים חדשים וישנים, מסע בו הוא יבין עד כמה גדול העולם ומה באמת חשוב בחיים…

הסרט מוצג עכשיו בבתי הקולנוע – בגרסא אנגלית עם כתוביות ובדיבוב לעברית לילדים הקטנים יותר

בימוי: ג’וש קוליי

קולות בגרסא האנגלית: טום הנקס, טים אלן, ג’ואן קיוזאק, קיגן מייקל קי, ג’ורדן פיל, קיאנו ריבס

 

מעדיפים להראות לילדים טריילר מדובב? לחצו כאן…

 

 

אלאדין הגרסא האמיתית עם וויל סמית

 

ספיידרמן: רחוק מהבית

אחרי הסרט הנוקמים: סוף המשחק, ספיידרמן חייב שוב לקבל על עצמו את האחריות להתמודד עם איומים חדשים בכל העולמות שהשתנו פתאום.

בימוי: ג’ון וואטס

שחקנים: טום הולנד, ג’ייק ג’ילנהול, סמואל ל. ג’קסון, זנדאיה ומריסה טומיי

החל מ-2.7 בבתי הקולנוע, יוקרן באנגלית עם כתוביות

בובות האגלי דולס

אגלי דולס, סרט האנימציה החדש לכל המשפחה לוקח את הבובות האהובות להרפתקה בעיר החמודה והשונה אגליוויל. מוקסי חסרת הדאגות וחברותיה האגלי דולס יגלו מה זה אומר להיות שונה, יתמודדו עם הרצון להיות אהובות ולבסוף יגלו שלא חייבים להיות מושלמים כדי להיות מדהימים עם המסר העדכני שאומר כי מי שאתם באמת זה מה שהכי חשוב.

בימוי: קלי אסבורי

קולות בגרסא העברית: סטפן לגר, שירלי לילו, ערן מור, הדר שחף מעיין, דקלה הדר, גדי לוי, גיא זיידמן, דדי זהר, ספיר דרמון, מיכל שפירא, מיה אלון

החל מ-11.7 בבתי הקולנוע, יוקרן בדיבוב לעברית בלבד

 

מלך האריות חוזר: סרט לילדים אבל לא רק…

עיבוד הלייב אקשן החדש והמדובר לסרט מלך האריות של אולפני דיסני בבימויו של ג’ון פאברו (במאי ספר הג’ונגל) לוקח אותנו להרפתקה בסוואנה האפריקאית, היכן שנולד המלך העתידי. הסרט משכפל אחד לאחד את סרט האנימציה לגרסא מצולמת עם חיות אמיתיות ששיתפו פעולה בעזרת קצת עבודת מחשב…

הסרט מספר את סיפורו של סימבה שמעריץ את אביו, המלך מופאסה ולוקח ברצינות גמורה את עתידו המלכותי. אך לא כולם בממלכה חוגגים את הולדתו של גור האריות החדש. סקאר, אחיו של מופאסה והיורש לשעבר של כס המלכות, זומם תכניות משלו. הקרב על צוק התקווה מזוהם כולו בבגידה, טרגדיה ודרמה שנגמרת לבסוף בהגלייתו של סימבה. בעזרת זוג חברים חדשים, סימבה ימצא את דרכו לבגרות ואולי יצליח להחזיר את הסדר והצדק אל הממלכה.

בימוי: ג’ון פאברו (ספר הג’ונגל)

קולות: דונלד גלובר, ביונסה, סת’ רוגן, צ’יווטל אגיופור, ג’ון אוליבר, בילי אייכנר וג’יימס ארל ג’ונס

החל מ-18.7 בבתי הקולנוע, מוקרן באנגלית עם כתוביות ובדיבוב לעברית

מעדיפים להראות לילדים את הטריילר המדובב? לחצו כאן…

 

 

הרפתקה בשחקים

יותם ונועה חובבי תעופה בני 13, מוצאים ליד הבית מטוס מסרשמיט ישן שהיה מטוס הקרב הראשון של חיל האוויר. יחד עם שכן מסתורי הם מחליטים לשפץ את המטוס ולהטיס אותו במפגן יום העצמאות כנגד כל הסיכויים. האם הם יצליחו לגעת איתו בשמיים? סרט ישראלי מצוין שמתאים לגילאי 6 ומעלה, שנכתב בהשראת הרפתקה בטייסת, ספרו של הטייס עודד מרום, שהיה מפקדה של טייסת 101, טייסת הקרב הראשונה של חיל האויר.

 

 

 

תעלול של טיול

מה קורה כשחסידה מתבלבלת בין הכתובת של פנדה לכתובת של דוב ומוסרת בטעות חבילת תינוק ליעד הלא נכון? הדוב שתמיד עושה הכל נכון מחליט לארגן משלחת כדי למסור את החבילה להורי הפנדה. ארנב, שכנו חסר המנוחה של דוב, משכנע אותו שיאפשר לו להיות חברו למסע, וביחד עם שקנאי הפטפטן, זאב הפחדן וטיגריס הרומנטיקן הם עומדים בפני סכנות רבות בדרכם להביא את החבילה החמודה ליעדה.

בימוי: נטליה לופאטו

החל מ-25.7 בבתי הקולנוע, יוקרן בדיבוב לעברית בלבד

 

אנגרי בירדס 2

האנגרי בירדס לא יודעות לעוף והחזרזירים מעלים את העימות ביניהם לשלב הבא באנגרי בירדס הסרט 2. כאשר איום חדש עולה אשר מעמיד בסכנה גם את אי הציפורים וגם את אי החזירים, כוכבי הסרט הקודם רד, הפצצה המתנדפת, ספידי צ’אק והעיט האדיר מגייסים את סילבר, אחותו הקטנה של צ’אק וגם את מנהיג החזירים לנארד, העוזרת האישית שלו קורטני והחזיר הטכנולוגי גארי ויחד הם יוצרים ברית בניסיון להציל את הבית.

בימוי: ת’ורופ ון אורמה

קולות: ג’ייסון סודקיס, ג’וש גאד, ביל היידר, פיטר דינקלג’

החל מ-8.8 בבתי הקולנוע, יוקרן באנגלית עם כתוביות ובדיבוב לעברית

רוצים להראות לילדים את הטריילר המדובב? לחצו כאן…

 

דורה והעיר האבודה

דורה יוצאת מהעולם המצוייר ומתגלה כדמות בעולם האמיתי הפעם בגרסא של נערה מתבגרת. דורה שבילתה את רוב חייה בחקירת וגילוי הג’ונגל יחד עם הוריה, לא התכוננה להרפתקה המסוכנת ביותר… בית הספר התיכון. דורה מוצאת את עצמה מהר מאוד מובילה חבורה שלמה: הקוף בוטס חברה הטוב, דייגו בן דודה, תושב ג’ונגל מסתורי וכמה בני נוער, להרפתקה מסחררת להציל את הוריה ולפתור את המיסתורין שמאחורי עיר הזהב האבודה.

בימוי: ג’יימס בובין

שחקנים: איזבלה מונר, אווה לונגוריה, מייקל פנה, אוחניו דרבז

החל מ-15.8 בבתי הקולנוע, יוקרן באנגלית עם כתוביות ובדיבוב לעברית

מעדיפים את דורה בעברית מדובבת? לחצו כאן….

 

מקווים שעזרנו, תהנו והמשך חופש נעים:)

פרטי המקום
נשמח לדעת!



3 ומעלה, בני נוער, כל המשפחה בתשלום

מחירים

מזומן ואשראי

מה באזור?

עוד בקטגוריה

אין תגובות

השאר תגובה