תחזית מזג האוויר לחנוכה: גשום, אז מה עושים עם הילדים?

חנוכה במרכז המבקרים של מיכל נגרין. צילום: אלכסנדר דודין

אז מה עושים עם הילדים כשתחזית מזג האוויר מדברת על חנוכה גשום? מאחר ואי אפשר לצאת לטייל בחוץ מבלים במקומות סגורים מקורים ומחוממים: רואים סרטי ילדים חדשים בקולנוע, מבלים במוזיאונים ומרכזי מבקרים, משתתפים בפעילויות חנוכה במגוון אטרקציות לילדים ברחבי הארץ ועוד

 

יום שכולו אור במרכז המבקרים של מיכל נגרין- 053-7106984
מרכז המבקרים של מיכל נגרין מזמין אתכם ליום שכולו אור- חווית חושים מרתקת ומהנה בשילוב של חוש השמיעה, הריח, המישוש וכמובן הראייה המאפשרת טעימה מהעולם הרומנטי והעשיר שיצרה מיכל נגרין במו ידיה. הפעילות כוללת סיור במפעל, צפיה בסרט, סדנת יצירה מיוחדת לחנוכה, ואירוח עם שתיה חמה ועוגה בגלריה קפה.

איפה: מרכז המבקרים של מיכל נגרין-  רחוב כ”ט בנובמבר, בת ים.
מתי:
4-10.12 בימים א’-ה’ בלבד
טלפון: 053-7106984
חנוכה במרכז המבקרים של מיכל נגרין…

חנוכה במרכז המבקרים של מיכל נגרין from kinderland on Vimeo.

 

פסטיבל הצגות ילדים של תיאטרון אורנה פורת
מה עושים עם הילדים בגשם? רואים הצגות ילדים: תיאטרון אורנה פורת לילדים ולנוער מקיים זו השנה ה-11 את פסטיבל הצגות הילדים המסורתי שלו. במסגרת הפסטיבל שיתקיים במוזיאון תל אביב,יעלו בבכורה בקאמרי ההצגה עלי באבא וארבעים השודדים וההצגה פלפלים. בנוסף בפסטיבל יועלו 23 הצגות ב5 ימים שמתאימות לילדים מגיל שנה עד 12. בין הצגות הפסטיבל: רובין הודשועלון מחפש חבריםאי המטמוןטרופותיזהבה ושלושת הדוביםמולאןפרצוף חמוץמחסן השטוזים של דתיה ועוד.

איפה: מוזיאון תל אביב לאומנות
מתי: 4 לדצמבר ובין ה7-10 לדצמבר
טלפון: 053-9382066 
פסטיבל חנוכה להצגות ילדים של תיאטרון אורנה פורת…

טרופותי. תיאטרון אורנה פורת

אליפות הלגו בקניון שבעת הכוכבים
קניון שבעת הכוכבים ממשיך במסורת של אליפות הלגו הארצית בחופשת חנוכה 2018. בואו להנות ממתחמי משחק ובניה בלגו, להשתתף בתחרות בניה נושאת פרסים- המקום הראשון יזכה בטיסה זוגית להמבורג עם “גרמניה איירליינס” לביקור ב”לגולנד” , כולל אירוח זוגי  ורכב שכור ל-3 ימים, הזוכים במקומות השני עד החמישי יזכו בערכות לגו יוקרתיות מתנת אילנית שיווק צעצועים היבואנית הרשמית של לגו בישראל. בנוסף בימי האליפות תינתן 30% הנחה על כל מוצרי הלגו בחנות הפנינג טויס בקניון שבעת הכוכבים.

איפה: קניון שבעת הכוכבים, הרצליה
מתי: 4-6 בדצמבר
אליפות הלגו בשבעת הכוכבים…

אליפות הלגו בקניון שבעת הכוכבים חנוכה 2018. צילום: נתי גולד

 

סדנאות אור וסיורי פנסים במוזיאון אגם
במוזיאון יעקב אגם בראשון לציון תתקיים פעילות לילדים בחנוכה שכוללת סיורים מיוחדים ברוח החג ומותאמת לילדים, לנוער ולמבוגרים. בין הפעילויות: סיור מחושך לאור- סיור ערב מודרך בגלריה עם פנסים, סיור משפחתי במוזיאון שבסופו ניתן להמשיך בסיור עצמאי עם דף פעילות, סדנת חנוכה לילדים- הכנת קופסת אור ועוד.

איפה: מוזיאון יעקב אגם, ראשון לציון
מתי: חופשת חנוכה 4-10.12
טלפון: 053-9382681
פעילות לילדים בחנוכה במוזיאון אגם…

סדנת חנוכה במוזיאון אגם- קופסת אור

 

חנוכה בחינם בקניון ויצמן סיטי
קניון ויצמן סיטי חוגג עם הילדים והמשפחות את חג החנוכה ומציע מגוון פעילויות לכל הגילאים במהלך כל ימי חופשת החג: סדנאות יצירה- סדנת עיצוב חנוכייה, סדנת מובייל סמלי חנוכה, סדנת עיצוב נר מקושט שעווה, סדנת עיצוב קיפודי יער מסופגנייה ועוד, הצגות ילדים- גברת קרש ומר מערוך, הסופגנייה שהתגלגלה,  הפיה אור ועוד, טקס הדלקת נרות חגיגי וחלוקת סופגניות לילדים לצד מיצגים ייחודיים ובהשתתפות להטוטנים.

איפה: קניון ויצמן סיטי- ויצמן 14 תל אביב
מתי: חופשת חנוכה 4-10.12
חגיגת חנוכה בויצמן סיטי…

גברת קרש ומר מערוך

 

פסטיבל הצגות ילדים- חנוכה מוזיקלי בתיאטרון הקרון
תיאטרון הקרון הוא תיאטרון בובות רפרטוארי אמנותי לילדים המעודד חופש יצירה, חדשנות ומצוינות של אמנים מקצועיים. במהלך חופשת החנוכה מחכה לכם בתיאטרון הקרון בירושלים פעילות מהנה ואיכותית לילדים במחירים מוזלים. הפעילות השנה תהיה בסימן מוסיקה- הצגות מוסיקליות ולאחריהן סדנת יצירה ללא תוספת תשלום בה יכינו הילדים דרקונים מנגנים בכלי נגינה לפי בחירתם. 

איפה: בתיאטרון הקרון ואולם בית שמואל
מתי: 3-10 בדצמבר
חנוכה מוזיקלי בתיאטרון הקרון…

הגשם של סבא אהרון. צילום: ז’ראר אלון

 

זוהר וסודות האור- הצגה לילדים במדעטק
חוגגים חנוכה במדעטק עם זוהר וסודות האור – הצגה חדשה לחנוכה: זוהר ממדעטק מגלה לקהל את סודות האור, במופע צבעוני, משעשע ומרתק במיוחד- בואו לדעת הכל (או לפחות הרבה מאוד) על האור: מה תכונותיו, מה מתחבא מאחורי הצבע הלבן, איזה אור אנחנו לא רואים, אלא אם נשתמש באמצעים מיוחדים ואילו דברים ממש ממש מדליקים אפשר לעשות (אבל בזהירות) עם לייזר. ביום חמישי 6.12 יתקיים אירוע מדע ללא תשלום בחסות משרד המדע עם מגוון פעילויות בינהן מופע מדעי- האקדמיה לזהירות, סדנאות לכל המשפחה ועוד. בנוסף מוזמנים המבקרים לבלות בתערוכת דיגטלי- תערוכה חווייתית אינטראקטיבית של טכנולוגיה, משחק, אמנות ומדיה.

איפה: מדעטק חיפה
מתי: חופשת חנוכה 2018 בשעה 10:00
טלפון: 053-7106949
אטרקציה לילדים בחנוכה במדעטק חיפה…

חנוכה במדעטק- זוהר וסודות האור. צילום: איל אמיר ומושון תמיר.

מסע בעקבות האור: חנוכה בפארק קרסו למדע
אבקת כביסה, אסטרולוגיה ואור, מה הקשר ביניהם? פארק קרסו למדע מזמין אתכם לגלות במסע מרתק בעקבות האור בחופשת חנוכה 2018: פעילויות מדעיות מיוחדות, פעילויות יצירה, הדפסת סביבונים בתלת ממד, סדנאות צילום, ביקור בפלנטריום, הצגה מיוחדת לחנוכה של תיאטרון הפרינג’- מסע בעקבות האור ומסרט 3D- חולמים לעוף ועוד. בנוסף יהנו המבקרים מתערוכת הממותה האחרונה: עשרות מיצגי ענק של ממותות מעידן הקרח, אזור הפעלה מיוחד לילדים עם פאזלים ענקיים, מבוכים וקרחונים, אינפורמציה רבה על עידן הקרח וחדר קרח פעיל ועוד.

איפה: פארק קרסו למדע, באר שבע
מתי: 4-6.12 בין השעות 9:00-17:00
טלפון: 053-7106968
חנוכה 2018 בפארק קרסו למדע…

פעילויות מדע בפארק קרסו למדע. צילום: פארק קרסו

 

מחליקים על הקרח באייס פיקס
היכל הקרח של ישראל בפארק פרס חולון מזמין אתכם להגיע בחנוכה הקרוב עם כל המשפחה להחליק על משטח חצי אולימפי כייפי במיוחד ולהנות ממגוון פעילויות לכל המשפחה: משחקוני הוקי והופעות החלקה אמנותית על הקרח, מסיבת אורות על הקרח, טקס הדלקת נרות חגיגי כל יום וחלוקת מטבעות שוקולד לילדים. 

איפה: היכל הקרח פארק פרס, חולון
מתי: 4-10.12
טלפון: 053-9382271
חנוכה בהיכל הקרח בחולון…

החלקה חופשית. צילום: שלומית בושינסקי
צילום: שלומית בושינסקי

 

חגיגת חנוכה במוזיאונים ברחבי הארץ
מזג האוויר סוער וגשום? זה בדיוק הזמן לבלות עם הילדים במוזיאונים ברחבי הארץ: לכבוד חנוכה יתקיימו מגוון פעילויות לכל המשפחה במוזיאונים שונים- במוזאון המדע בירושלים יתארחו לוחמי האש עם פעילויות והדגמות, מסע לילי וסדנאות יצירה בנושא אור וחושך במוזאון פתח תקווה, תעלומת האוצר האבוד וטיול עששיות במוזאון מגדל דוד, סדנאות יצירה לילדים במוזיאון תל אביב לאמנות, הצגות ילדים של תיאטרון הקרון, הכנת סופגניות וסדנאות יצירה מחומרים מן הטבע במוזאון ראשון לציון ועוד הרבה פעילויות לכל המשפחה.

איפה: מוזיאונים ברחבי הארץ
מתי: 4-10.12 בהתאם למקום והפעילות
חוגגים חנוכה במוזיאונים עם הילדים….

הצגה לילדים בחנוכהחנוכה במדעטק- זוהר וסודות האור. צילום: איל אמיר ומושון תמיר

 

רואים סרטי ילדי חדשים בקולנוע
מזג אוויר גשום הוא בדיוק הזמן לראות סרטי ילדים חדשים בקולנוע. בחופשת חנוכה מוקרנים הרבה סרטי ילדים חדשים בינהם ג’ים ונהג הקטר- ג’ים כפתורי, הנער האסופי, וחברו הטוב לוקאס נהג הקטר יוצאים יחד למסע הרפתקאות מופלא. הם עוזבים את ממלכת נוחיה השוכנת על אי קטנטןכשהם מגיעים לקיסרות האגדית “מנדלה” הם נרתמים למשימה מסוכנת- לעזור להציל את בת הקיסר, הנסיכה לי סי, שנחטפה ונלקחה לעיר הדרקונים. האם ימצאו את הנסיכה החטופה? האם יצליחו לפתור סוף סוף את תעלומת מוצאו של ג׳ים?

איפה: בתי קולנוע ברחבי הארץ
כל סרטי הילדים החדשים בקולנוע בחופשת חנוכה…

 

פסטיבל הגיימינג ותערוכת הדינוזאורים
בחנוכה הקרוב יתקיים פסטיבל ייחודי של משחקים ופעילויות וי אר, מתחמי פלייסטיישן, אקס בוקס ומשחקי סלולר מהשורה הראשונה. בנוסף, במקום תתקיים תערוכת ענק של מיצגי דינוזאורים חשמליים בגדלים שונים שמשלב בתוכו סרטי תלת מימד, רכיבה, גילוי עצמות, מתנפחי דינוזאורים וסדנאות יצירה וסליים המציעים חוויה מלמדת ומרתקת לכל המשפחה.

איפה: מלון לאונרדו אשדוד, מלון לאונרדו “סיטי טאוור” רמת גן
מתי: 5-6/12, 9-10/12
פסטיבל הגיימינג חנוכה 2018…

פסטיבל הגיימינג חנוכה 2018. צילום: JR

 

פסטי סליים- פסטיבל הסלים הראשון
פסטיבל סליים ענקי הראשון מסוגו בארץ עם אטרקציות על טהרת הסליים עם כל החידושים, הטיפים וההמצאות הכי מרשימות בהנחיית אלין כהן ועמנואל לוי. הפסטיבל בהשתתפות הסליימריות והיוטיובריות המובילות בארץ ומגוון פעילויות בנושא הסליים- לראשונה להקת פורמולה, יוטיובריות מובילות וסליימריות מומחיות, אטרקציות מהנות, משחקי סליים, הדרכות והדגמות באקדמיה לסליים הראשונה בארץ.

איפה: היכל שלמה, תל אביב
מתי: 4-5.12.2018,  8-10.12.2018
פסטיבל הסליים חנוכה 2018…

להקת פורמולה בפסטיבל הסליים. צילום: מאי סביר

 

 

לפני שיוצאים מהבית מומלץ להתעדכן בתחזית- לחצו כאן…

אין תגובות

השאר תגובה