מסלולי אופניים למשפחות ביער בארי

3 מסלולי אופניים חדשים המתאימים לנסיעה עם ילדים באורך של 9 עד 12 ק"מ ביער בארי בצפון הנגב, המצטרפים לסינגל בארי המפורסם המתאים לרכיבת שטח מקצועית לרוכבים מקצועיים:

שלושת הסינגלים יוצאים מחניון המוצא שבכניסה ליער בארי, בכניסה לקיבוץ: 

מסלול האופניים הכתום
המסלול הכתום באורך של כ- 9 ק"מ. עובר בחפיפה למסלולים האחרים על כביש הבטון המנדטורי מערבה ונכנס לחורש במסלול קל לרכיבה ומותאם לילדים.

מסלול האופניים הירוק
המסלול הירוק – באורך של כ-11 ק"מ. מגיע אל מכרות הגופרית ומחסני התחמושת, ממשיך למפעל הגופרית ומשם עולה צפונה על כביש הבטון עד לצומת עם נחביר והלאה דרך החורש, על סינגל קל ליד חלקות האגבה וחזרה לבארי.

מסלול האופניים הכחול
המסלול הכחול, באורך של כ-12 ק"מ. עובר רובו על כבישי אספלט ובטון מהתקופה המנדטורית דרך מכרות הגופרית משנות ה-20 של המאה הקודמת וחולף על פני נקודת הטריג בחזרה לבארי לאורך מחסני התחמושת מימי מלחמת העולם השניה.

סינגל בארי
מסומן בצבע אדום ומתאים לרכיבת שטח לרוכבי מקצועיים.

השבילים מסומנים לכל אורכם על פי שפת השילוט היערני.
תיכנון וביצוע המסלולים נעשה על ידי רמי גולד מקיבוץ בארי ביחד עם זהר צפון וטלילה ליבשיץ ממרחב דרום של קק"ל.

כלניות ביער בארי
מומלץ כמובן לטייל באזור בתקופת פריחת הכלניות בסוף החורף ולקראת האביב החלה בין החדשים פברואר-מרץ בהתאם לכמות הגשמים שירדה באותה שנה.

השכרת אופניים בבארי
לא חייבים להסחב עם האופניים מהבית – ניתן להשכיר אופניים לילדים כולל כסאות לתינוקות, בחנות האופניים לה מדווש בקיבוץ בארי…

 בצילום למעלה: טיולי אופניים בפסטיבל דרום אדום. צילום רפי בביאן. 
 

פרטי המקום
נשמח לדעת!



, מסלולי האופניים פתוחים כל השנה ללא תשלום. מומלץ להתחיל את הטיול בשעות הבוקר ועד 4 שעות לפני החשיכה. חינם בינוני 12 ק"מ שעתיים

איך מגיעים?

בכניסה לקיבוץ בארי אביב

מה באזור?

עוד בקטגוריה