המוזיאון הפתוח לצילום בתל חי

המוזיאון הפתוח לצילום בתל חי בגן התעשייה של תל-חי, הוא מהמוזיאונים היחידים בעולם המוקדש כולו לצילום ומוצגות בו תערוכות של טובי הצלמים מהארץ ומרחבי העולם. במוזיאון חמש גלריות המציגות תערוכות מתחלפות וחושפות את הצילום על כל היבטיו – אמנותי, תיעודי, טכני ודיגיטלי. במוזיאון אוספי צילום של ארץ ישראל ההיסטורית וכן אוסף מצלמות מכל הזמנים.

המוזיאון הישראלי לצילום הוא המוזיאון היחיד לאמנות באצבע הגליל והפעילות שבו מותאמת לבני כל הגילאים: גנים, בתי ספר, חיילים, סטודנטים במכללת תל-חי ואוכלוסיית הצפון. גן התעשייה בתל חי הוקם בשנת 1992 על ידי התעשיין סטף ורטהימר על פי מודל גן התעשייה בתפן.

במוזיאון תערוכה קבועה המתעדת בתמונות ובאמצעי המחשה נוספים את תולדות הצילום ואת שלבי התפתחותו משנת 1826 ועד ימינו.

במהלך השנים נעשה עיצוב מחודש למוזיאון וחלליו, נפתחו חוגי צילום לבתי הספר באזור והתרחבה בו בהדרגה גם פעילות תרבותית המתאימה לכל המשפחה: פעילויות מגוונות בסופי שבוע וחגים, סדנאות לילדים ונוער בנושא צילום, כניסה לתוך מצלמת ענק, צילום בטכניקות עבר דרך מצלמת נקב, צילום בחדר חושך, צילום על רקעים שונים והשלמתם בציור ועוד.

בחופשות ובחגים מתקיימות במתחם המוזיאון הפתוח לצילום בתל חי פעילויות לילדים ולמשפחות הכוללות שעות סיפור, הצגות ילדים, סדנאות צילום ופעילויות יצירה.

אטרקציות לילדים נוספות באזור תל חי: פסל האריה השואג בכפר גלעדי וחצר תל חי ההסטורית, פיינטבול איילת השחר, קייקי כפר בלום ובית הלל,  אינדי פארק שייט הקייקים לקטנטנים וקלמנטינה אקטיב – פארק האטרקציות והפעילויות החדש למשפחות במעין ברוך.

פרטי המקום
נשמח לדעת!



053-9382829 כל המשפחה פינת יצירה הצגות שעת סיפור הדרכה מזנון א'-ה' 16:00-08:00; שבת וחג 17:00-10:00; ו' וערבי חג – סגור. בתשלום

מחירים

מבוגר-18 ש"ח, ילד- 14 ש"ח

איך מגיעים?

, המוזיאון הפתוח לצילום גן התעשיה תל חי על כביש מס' 90 קריית שמונה - מטולה, כ-2 ק"מ צפונית לקריית שמונה ממזרח לכביש. כל השנה

אירועים ופעילויות

תאריך שעה שם הפעילות

מה באזור?

עוד בקטגוריה

תגובה אחת

  1. מעוניין לשוחח עם אוצר המוזיאון לגביי אוסף ענק של מעל 500 מצלמות (בעיקר עתיקות) מכל הזמנים.
    אודה מאד לתשובתכם המהירה- חיים 0509383844
    Inbar.bh@gmail.com

השאר תגובה