המסע לכוכב המינימיקים – סרטי קיץ 2015

המסע לכוכב המינימיקים - סרטי קיץ 2015

סרט האנימציה הישראלי הראשון לילדים – בחופש הגדול בבתי הקולנוע: המסע לכוכב המינימיקים, המבוסס על סדרת הטלוויזיה המצליחה

סרט אנימציה ישראלי ראשון לילדים באורך מלא ( 96 דקות) – המסע לכוכב המינימיקים, המופק כולו בישראל. האנימטורים, הבמאי, המפיקים, התסריטאים- הכל תוצרת כחול לבן.

הסרט מספר את סיפורה של חבורת מיקמקים מלוכדת ושובבה, שעוברת מסע מאתגר להצלת הכוכב שלהם: יום המינימיקים השנתי הגיע, זהו האירוע החשוב ביותר בשנה במיקמק סיטי – בו מגיעות ביצים של המינימיקים המיועדים לאימוץ. היום, לו מחכים ילדי מיקמק סיטי בכיליון עיניים, נחגג ביריד ענק וססגוני ושיאו הוא רגע בקיעתן של ביצי המינימיקים, אז בוחר כל מינימיק את הילד שיאמץ אותו והם מתחבקים בשמחה.

בכל שנה מגיעות ביצי המינימיקים בלוויית רועת המינימיקים הזקנה, החיה על כוכב המינימיקים. היא זו שמטפלת בביצים בתהליך גדילתן ופעם בשנה, כשמגיע רגע הבשלות, עולה על חללית ומלווה אותן במסען בחלל לעבר מיקמק סיטי. בסיום החגיגות, אחרי שווידאה שהכול כשורה, היא ממריאה חזרה אל הכוכב.

האירוע החגיגי תופס תפנית מפתיעה כאשר גברת מיקיאוולי הרשעית והעוזר הנאמן שלה מונדו, נותנים למינימיקים שיקוי שהופך אותם לענקיים ומאיימים והם מתחילים להשתולל ולהרוס את העיר. עתידה של מיקמק-סיטי נמצא בסכנה, והחבורה מתאחדת ויוצאת למסע לעבר כוכב המינימיקים כדי להשיג את גביש הפלא שיחזיר את השקט למיקמק-סיטי ואת המינימיקים האהובים שלהם לקדמותם. בדרך הם חווים חוויות מהנות, מעט מפחידות ומאד מעניינות, ומבינים את כוחה של עבודת צוות וערכה של חברות.

הסרט בבימויו של שי כרמלי פולק, מעניק לצופים חוויה של אקשן, הומור והמון כיף. את הדמויות מדבבים שחקנים ישראליים: חנה לסלאו, יוסי פולק, קובי פרג’, עידו מוסרי, תומר שרון, לירון לב, שירי גדני, עמי סמולרצ’יק ואילן גנני.

הסרט מבוסס על סדרת הטלוויזיה המצליחה מיקמק  ועל העולם הווירטואלי הפופולארי של מיקמק.

החל מה-16.7 בבתי הקולנוע

התמונות והטריילר באדיבות סרטי יונייטד קינג.
להזמנת כרטיסים לסרטים:
גלובוספון 2235*
רב חן 2202*
יס פלנט  6202*
רשת לב 5155*
סינמה סיטי:  1-700-70-22-55

פרטי המקום
נשמח לדעת!



כל המשפחה בתשלום

מחירים

מזומן ואשראי

מה באזור?

עוד בקטגוריה

אין תגובות

השאר תגובה