מופעי חנוכה במג’יק קאס Magic Kass

אירועי חנוכה 2022, מופעי חנוכה 2022, מגיק קאס

בחנוכה הקרוב יתקיימו במג’יק קאס מופעי חנוכה לכל המשפחה, מופע אורות עם אומנים, דמויות אור ועוד אטרקציות  ומבצע הכולל בילוי ללא הגבלה במתקני האקסטרים במחיר מוזל. 

מופעי חנוכה במג’יק קאס

מחפשים פעילות לילדים בימים גשומים או קרירים בחנוכה? בפארק המג’יק קאס (Magic Kass), פארק השעשועים המקורה והחדש הממוקם במעלה אדומים, יקיים בחנוכה הפנינג אורות עם אמנים ודמויות אור הלבושות בתחפושות מוארות, מופע קסמים לכל המשפחה ובילוי ללא הגבלה בכל מתקני האקסטרים החדשנים שבפארק.

מג’יק קאס – אטרקציות חדשות ומופעי חנוכה:

אל האטרקציות לילדים והמתקנים שנפתחו בפארק עם השקתו, הצטרפו לאחרונה מתקני אקסטרים חדשים וייחודיים כמו ה-Looper המטורף ובראשית – רכבת הרים חיצונית בגובה של למעלה מ-20 מטר, הממוקמת על גג המבנה שאתם פשוט תעופו עליה.

בין האטרקציות לילדים בפארק המקורה מתקנים עם שמות מבטיחים באנגלית כמו ה-Sky Tower , Air Race וה-Discovery 360, פיראטוס-mini ship והספיידר-mini swing וזאת בנוסף למכוניות המתנגשות, משחקי ארקייד, חדרי גיימינג וג’ימבורי לקטנטנים.

 

ה- Magic Kass ממוקם בפארק ישראל במעלה אדומים שליד ירושלים ומשתרע על שטח של 13 דונם. הפארק הוא אחד מתשעת הפארקים המקורים היחידים בעולם בינהם נימנים פארק השעשועים של קרטונס נטוורק, דיסני ופארק השעשועים של ניקולידאון.

אטרקציה לילדים
אטרקציה לילדים (ולהורים אמיצים במיוחד…) מגי’ק קאס מעלה אדומים

מקום שהוא חוויה לגדולים ולקטנים בדומה למתחמי השעשועים בארה”ב ובאירופה ובחנוכה תוכלו מעבר לבילוי במתקנים גם לראות מופעים לכל המשפחה, מופע אורות עם אומנים, דמויות אור ובילוי ללא הגבלה במתקני האקסטרים – הכל ב-99 ש”ח.

במגי’ק קאס אפשר גם לחגוג ימי הולדת, בת או בר מצווה ולקיים אירועי חברה ואירועים פרטיים בתיאום מראש. באירועים הפרטיים האורחים יוכלו לעשות שימוש חופשי ולא מוגבל במגוון מתקני שעשועים, כולל מתקני אקסטרים מטורפים וייחודיים בפארק מקורה שאינו תלוי במזג האוויר. עוד במגיק קאס – מתחם ג’ימבורי ענק, מתחם משחקי ארקייד ומתחם מזון ומסעדות.

 

מג’יק קאס רכבת בראשית
מג’יק קאס רכבת בראשית

מגיק קאס שעות פעילות בחנוכה

Magic Kass יהיה פתוח בימי החנוכה בין התאריכים ה- 19 – 26 לדצמבר (למעט שבת ה-24.12)
בין השעות 10:00-20:00

כניסה למג’יק קאס הכוללת כרטיס משולב לכל אירועי חנוכה בפארק, את כל המופעים והשימוש במתקני הפארק תעלה בחנוכה 99 ש”ח במכירה מוקדמת, ברכישה דרך האתר עד גמר המלאי, על בסיס מקום פנוי.

 

טלפון מג’יק קאס: 053-4877951

כל הפרטים על המג’יק קאס באתר הפארק: www.magic-kass.co.il

פרטי המקום
נשמח לדעת!



כל המשפחה בתשלום ובתיאום מראש בלבד

מחירים

כרטיס אשראי

לוח הופעות

תאריך שעה שם המקום טלפון

עוד בקטגוריה

אין תגובות

השאר תגובה