טורניר קרבות האבירים בעכו העתיקה

קרבות אבירים על סוסים בעכו - אירועי סוכות 2014

ממלכת האבירים בעכו מציגה – מופע קרבות האבירים על סוסים לכל המשפחה והערב יתקיים במצודה טורניר מיוחד למען נסיכות מיוחדות.

שתי ילדות חולות מגשימות חלום ויהיו נסיכות בממלכת האבירים בעכו העתיקה – שתי ילדות, הכירו בבית החולים רמב”ם מחיפה, במחלקה האונקולוגית: אנאל (היום בת 5 ) וטליה (היום בת 6) . שתיהן חלו במחלה ממארת, והיו מאושפזות לתקופות ממושכות. גם היום הן מגיעות לבדיקות ולביקורים במחלקה. הן ילדות שמחות ועליזות, ונוצרה ביניהן חברות אמיצה.

הן אוהבות לשחק עם בובות, שצמודות אליהן כל ימי המחלה, ושתיהן רצו להשתתף בארוע בו תהיינה ליום אחד נסיכות, בממלכה של אבירים. מי שמגשים להם את החלום הוא גדי שבתאי, מראש הנקרה, שפנה לחוות דובי שגייסה את החברה לפיתוח עכו העתיקה ונצרת, בראשותו של יובל פורת.

החברה מקיימת מידי שבת 2 סבבים של “טורניר אבירים” והטורניר ב 27.8.18 מוקדש כולו להגשמת חלומן של אנאל וטליה להיות נסיכות בממלכת האבירים.

השתיים יגיעו בשמלות צחורות מלכותיות, ותשמחנה להכיר עוד הרבה ילדים שירצו להשתתף איתן בחג הממלכה המיוחד אותו יחגגו בצוותא .  ואם יש עוד בנות שרוצות להיות נסיכות באותו ארוע – מוזמנות ללבוש לבן, גם נסיכים מוזמנים ילדים וילדות, כמובן עם בני משפחותיהם, מוזמנים (תמורת כרטיס כניסה בעלות של 10 ש”ח בלבד) להגיע למתחם ההיפודרום בעכו, ולשמוח עם אנאל וטליה ביום זה.

מופע האבירים הישראלי משחזר חוויה היסטורית בת אלף שנים, אשר כמותה התרחשה בהיפודרום ההיסטורי של עכו במאה ה- 12. בדיוק כמו בימי הביניים יבואו אבירים רכובים על סוסיהם המהודרים בשלל צבעים וסמלי הדגל ומצוידים במספר רב של כלי מלחמה. האבירים יציגו את יכולתם ומיומנויותיהם ויקיימו תחרויות על גב הסוס וכן קרבות פנים אל פנים, עד להכתרת אלוף האבירים לעיני התומכים בקהל ובפני מלך אנגליה, אדון ממלכת ירושלים השלישית, ריצ’ארד לב הארי.

 טורניר קרבות האבירים בעכו העתיקה

האירוע יתקיים ביום שני , 27 באוגוסט בשעה 19:45
כרטיסים בקופת האתר ברחוב וייצמן 1 בעכו ובטלפון 053-9382067

פרטי המקום
נשמח לדעת!



053-9382067 כל המשפחה בתשלום

מחירים

מזומן בלבד 10 ש"ח

לוח הופעות

תאריך שעה שם המקום טלפון

עוד בקטגוריה

אין תגובות

השאר תגובה