פעילויות לילדים בקניון שער הצפון – נובמבר 2016

סדנת מדען נולד בקניון שער הצפון

עם מעל קילומטר של אטרקציות, מתקני לונה פארק וקולנוע 9 מימדים, סדרת סדנאות מרתקות של “מדען נולד” וסדנאות צבעוניות לפיסול בבצק סוכר, ואפילו פעילויות מוזיקליות לאם ולתינוק. בנובמבר הקרוב אין מי שלא יימצא את האטרקציה שתרגש אותו.

פעילויות לילדים בקניון שער הצפון – נובמבר 2016:
החגים מאחורינו, החופש הבא נראה רחוק מתמיד וימים חורפיים מתקרבים. אם חשבתם שהבילוי המרגש ביותר שיהיה לכם מסתכם בכוס שוקו וכירבולית מול הטלווזיה, את טועים. לקראת חודש נובמבר מגוון האטרקציות שתוכלו להתנסות בהן יגרום לכם לשכוח שהחופש הגדול וחגי תשרי כבר אי שם מאחורינו.

סדנאות מדען נולד: למחפשים אתגר מסוג אחר, מדריכי “מדען נולד” יחכימו אתכם בסדרת מפגשים מרתקים בהם יציגו לקהל הרחב סדנאות יצירה מדעיות. בכל שבוע בימי שני, ייערכו ניסויים מרתקים וסדנאות מעולמות שונים מהן יצאו הילדים עם תוצר אישי מדליק במיוחד. בין הסדנאות ירקחו הילדים שיקויים צבעוניים ומבעבעים, יבנו מודלים של הרי געש מתפרצים, ירכיבו דגמים של מטוסי פרופלור, מכוניות היברידיות, ערכות של אשליות אופטיות שונות ואפילו יתנסו בבישולים מולקולריים טעימים.
סדנאות “מדען נולד” תתקיימנה בימי שני בשעה 17:00 ו 18:00 בשני סבבים.

סדנת בצק סוכר בקניון שער הצפון
סדנת בצק סוכר בקניון שער הצפון

סדנאות בצק סוכר: סדנאות מתוקות במיוחד לפיסול בבצק סוכר מזמינות אתכם כל שבוע ליהנות מסדרת פעילויות שימתיקו לכם את השבוע. בצק הסוכר הפופולרי הוא מתוק, צבעוני ומשמש כחומר גלם נפלא בידי היוצר. בסדנאות המתאימות המיוחד לעולם הילדים יקבל כל משתתף ערכת בצקים ממנה ייצור את פסלו המתוק על פי הדרכה צמודה של “מתוקאיה”. מהסדנה ייצאו הילדים עם היצירות הססגוניות שיצרו.
סדנאות “מתוקאיה” תתקיימנה בימי רביעי בשעה 17:00.

בבילון פארק בקניון שער הצפון: רוצים לונה פארק, מכוניות מתנגשות, קולנוע 9 מימדים ומתחם גימבורי ענק? מעולה. הבבילון פארק החדש שהושק בקומה העליונה של הקניון מאתגר אתכם עם פעילות חווייתית עשירה ומהנה לכל המשפחה. הפארק החדש משתרע על פני שטח של 1,200 מ”ר של מתקני ביג רייד, סימולטורים, מיני באולינג ווידאו גיימס שלא ישאירו אתכם אדישים. עם עמדות הפעלה עצמית ואפליקצייה תואמת תוכלו להטעין כרטיס דיגיטלי שישמש אתכם בכל אטרקציה שתרצו.

פעילויות לאם ולתינוק: הבטחנו שאת נובמבר הזה אף אחד לא יישכח וגם הקטנטנים ביותר לא יישארו אדישים. עם פעילות מוסיקלית לאם ולתינוק גם הפיצים יוכלו לבלות בנעימים עם פעילות מעשירה, נעימה ומפתחת שמשלבת תנועה, צלילים וים של אהבה. פעילויות לאם ולתינוק תתקיימנה בימי ראשון ורביעי בשעה 11:00.

פעילויות לילדים בקניון שער הצפון – נובמבר 2016

הכניסה חופשית!!

למידע בטלפון: 04-7707416

לפרטים נוספים אודות קניון שער הצפון…

פרטי המקום
נשמח לדעת!



04-7707416 כל המשפחה חינם

מחירים

ללא תשלום

לוח הופעות

תאריך שעה שם המקום טלפון

עוד בקטגוריה

אין תגובות

השאר תגובה