מבצר יחיעם בגליל המערבי

פסטיבל הרנסנס ביחיעם
מופעי חוצות בפסטיבל הרנסנס. צילום: פסטיבל הרנסנס

מבצר יחיעם נמצא בתחום קיבוץ יחיעם, בגליל המערבי. בחורבות המבצר גרו ראשוני המתיישבים בשנת 1946. הקירות העצומים שימשו כמגן במלחמת העצמאות, כאשר היו נתונים במצור, ועמדות המגינים שוחזרו וניתן לסייר בתוכם.

לא יודעים בדיוק מתי נבנה מבצר יחיעם. כפי הנראה היה תחילה חלק מהנחלה של “מבצר המלך” במעיליא. מאוחר יותר נמכר למסדר הטבטונים, שרכש את הנחלה ביחד עם מבצר מונפור הסמוך.
הסולטן הממלוכי בייברס כבש את המבצר והרסו בשנת 1265. רוב המבנים הנראים כיום הם מתקופתו של ד’אהר אל-עמר, שייח’ בדווי ששלט על הגליל במאה ה-18, אשר בנה חומות חדשות, הקים מגדלים וחפר חפיר סביב המבצר. הביקור בגן הלאומי יחיעם מתאר את מאבק אנשי קיבוץ יחיעם במלחמת העצמאות.

מראש המבצר נראים הנופים היפים של הגליל המערבי. מפעם לפעם נערכים במבצר מופעים אמנותיים, ביניהם פסטיבל הרנסנס הנערך בחופשת סוכות.

כרטיס מטמון, קופונים, הנחות לרשות הטבע והגנים, אטרקציות לילדים, טיולים עם ילדים גם באתר הזה יש הטבות והנחות למחזיקי כרטיס מטמון.

כרטיס מטמון, קופונים, הנחות לרשות הטבע והגנים, אטרקציות לילדים, טיולים עם ילדיםלפרטים על הטבות כרטיס מטמון לחצו כאן…

 

 

פרטי המקום
נשמח לדעת!



3639* כל המשפחה בתשלום

איך מגיעים?

צפון, קיבוץ יחיעם מכביש 70, פונים בצומת כברי מזרחה לכביש 89 ובפניה הראשונה ימינה לכביש 8833 לכיוון געתון ויחיעם. כל השנה

אירועים ופעילויות

תאריך שעה שם הפעילות

מה באזור?

עוד בקטגוריה

אין תגובות

השאר תגובה