פסטיבל ערד מצדיע לזמר העברי – קיץ 2014 בנגב

פסטיבל ערד מצדיע לזמר העברי - קיץ 2014 בנגב

פסטיבל ערד ה-32 מזמין את כל המשפחה לחגוג עם מיטב הזמר העברי תחת כיפת השמים עם למעלה מ-70 מוזיקאים ויוצרים, עם השירים שכולם אוהבים, מופעים מיוחדים לילדים, רוני נדלר כוכבת הילדים ואטרקציות נוספות

אירוע הפתיחה החגיגי של פסטיבל ערד ה-32 יתקיים ביום שני ה-18.8 באמפי קריית האמנים בערד, עם הופעתה של הזמרת מירי מסיקה לרגל אלבומה החדש.

עוד ייקחו חלק בפסטיבל: אלון אולארצ’יק וסיוון טלמור, דורון מזר, צביקה פיק, אושיק לוי, הראל סקעת, ערן צור, דודי לוי, המופע דרכים – מחווה שלמה ארצי בהשתתפות דני רובס/ רונית שחר/ מיקה קרני/ ויעל דקלבאום, שולי נתן עם שירי נעמי שמר, רבקה זהר ולירון לב יתארחו במופע ימי הרדיו של האחים אסנר, מוני ארנון וסוזי מילר יערכו ערב הצדעה לנתן יונתן, להקת הטרנזיסטור במופע מחווה לשירי אריק איינשטיין, רז שמואלי איה כורם וישראלה אסגו במופע משותף השלושרות, עדי כהן ועוד שלל מופעי מחווה לזמר העברי.

בנוסף, יערכו מופעים מיוחדים לילדים, בהם רוני נדלר (כוכבת ערוץ הופ), דני לישמן (כוכב "השמינייה") וטריו הבינבטרון.

פסטיבל ערד, החוגג את שנתו ה-32 תחת הכותרת: יש זֳמר באוויר, יערך בין התאריכים 18-21 באוגוסט, ימים שני עד חמישי, ויתפרש על פני העיר כולה במספר אתרים שונים, סגורים וממוזגים לצד אתרים תחת כיפת השמיים. 

בהתאם לצביונו לאורך השנים, בפסטיבל תינתן במה לאמנים צעירים ומבטיחים בתחילת דרכם, לצד מחווה וכבוד לאמנים ותיקים ואהובים. כמו כן, הפסטיבל שם לו למטרה להנחיל את האהבה לזמר העברי כבר מגיל צעיר, כך שבמסגרתו ייערכו גם מופעי זמר לילדים. כל האירועים והמופעים ללא תשלום. 

במקביל לאירועי הפסטיבל, מוזמן הקהל הרחב ליהנות מכל השפע שיש לערד להציע: מגוון עשיר של אטרקציות ספורטיביות ואקסטרימיות, מוזיאונים, יקבים מדבריים בתי הארחה ועוד.

פסטיבל ערד 2014
18-21 באוגוסט, ימים שני עד חמישי
טלפון: 08-9951776
או בפייסבוק: פסטיבל ערד 2014

 

 

צילום: דין אהרוני

איפה ומתי?

18-21 באוגוסט בערד

פרטי המקום
נשמח לדעת!



08-9951776 כל המשפחה

מה באזור?

עוד בקטגוריה

אין תגובות

השאר תגובה