פעילות לילדים בירושלים ביום הבחירות: הצגות ילדים, סיורים ומציאות רבודה

פעילות לילדים בירושלים המסע אל ממלכת הפעמון
פעילות לילדים בירושלים בפסטיבל הקרון. צילום: דור קדמי
4524* |

מחפשים פעילות לילדים בירושלים ביום הבחירות לכנסת? הצגות ילדים ביום הבחירות, סיור מומחז לילדים ברחובות המושבה הגרמנית, תיאטרוני סיפור ועוד הצגות ילדים במהלך נובמבר בתיאטרון הקרון בירושלים.

ביום הבחירות תוצג בתיאטרון ההצגה ים קטן בנוסף לסיור התיאטרלי סיור רפאים – הולכים על ארבע, בעקבות כלבים במושבה הגרמנית והמשחק התיאטרוני המשלב מציאות רבודה וארבעה סיפורים מונפשים, בהשראת כתביהם של אוריאל ובינה אופק, טיול מעבר לאופק.

בנוסף יוצגו במהלך נובמבר בתיאטרון הקרון ההצגות יונתן בלש ממש, עיבוד לספרו של דוד גרוסמן, המדריך להרפתקן, יצירתו של דניאל אנגל וההצגה מעשה בעולם שחוזרת לאולם הבית לאחר שהציגה ברחבי העולם בחודשים האחרונים.

 

פעילות לילדים בירושלים ביום הבחירות:

 

טיול מעבר לאופק – משחק תיאטרון ומציאות רבודה

מה אפשר לקנות בצרכנייה של דן הזבן? לאן נעלמו משקפיה של אימא דובה? איפה מסתתר אוצר בחוף הים? והאם נזכה לראות פרפר בשמורת כתמית הדרדר? קבלו פעילות לילדים בירושלים ביום הבחירות: טיול מעבר לאופק הוא חווית משחק תיאטרוני, המשלבת טכנולוגיית מציאות רבודה (AR) וארבעה סיפורים מונפשים, בהשראת כתביהם של אוריאל ובינה אופק.

ביצירתן של אמה מרגריטה ארנסט ואיילת גולן, נחזור אחורה בזמן לשנות החמישים ועד לשנות השמונים, ונצא להרפתקה בין ציורי-קיר שקמים לחיים במתחם התיאטרון.

1 בנובמבר, יום ג’ בין השעות 10:30 – 12:30 (בסבבים של רבע שעה)| גילים: 6-11| מחיר: 20 ₪, מלווה מבוגר ללא תשלום

 

ים קטן

שתי ילדות משחקות במים. ממציאות סיפורים והרפתקאות. בים הקטן שהן בוראות הכול יכול לקרות. דגיגון כסוף ודגיגה אדומה יוצאים למסע. האם ימצאו את האוצר? האם יהיו לחברים? הרפתקה מסעירה, קסומה ומצחיקה בים פלאי ומלא רגש.   יצירתן של מעין רזניק וליאת שבתאי

2 שחקניות, 5 אקווריומים, 62 דגים, ים של מים ואוצר אחד עם 100 הפתעות קטנות
1 בנובמבר, יום ג’ בשעה 11:00 | גילים 3 – 8 | מחיר 40 ₪

 

סיור תיאטרלי במושבה הגרמניה

סיור תיאטרלי בעקבות כלבים במושבה הגרמנית. נכיר את הכלב ג’ימי, בעל התהילה, שהיה הכלב הראשון שזכה להנצחת שמו בשם של רחוב.

גליה לוי גרד – מספרת- סיפורים ומציגה הצגות בתיאטרון הקרון, מופיעה בקרון ומחוצה לו בפסטיבלים רבים ברחבי העולם תיקח את המשפחות לסיור פעילות לילדים בירושלים ביום הבחירות, אחריה תוכלו לבלות בפארק הפעמון הפתוח, להנות מהמסעדות והפעילויות של מתחם התחנה הראשונה או לטייל בין אתרי התיירות והאטרקציות לילדים בירושלים.

בוגרת לימודים במחלקה לאמנות בצלאל, ירושלים ובביה”ס לתיאטרון חזותי, בירושלים התמחות בתיאטרון בובות. נטליה רוזנטל היא אמנית יוצרת בתחום תאטרון בובות. בוגרת בית הספר לתאטרון חזותי בירושלים. מעצבת ומפעילה ומתפעלת מהיכולת להפיח רוח חיים בכל בובה וחפץ.

סיור רפאים – הולכים על ארבע | גליה לוי גרד | משחק והפעלה: גליה לוי גרד, נטליה רוזנטל

1 בנובמבר, שעה 12:00 | משך הסיור: כ 30 דק | גילים: 4-9 | מחיר: 35 ₪ לאדם

 

סעודה אצל המלכה על פי רותו מודן
סעודה אצל המלכה על פי רותו מודן. צילום: כפיר בולוטין

הצגות ילדים בתיאטרון הקרון במהלך נובמבר:

סעודה אצל המלכה

עיבוד לסיפור סעודה אצל המלכה מאת רותו מודן

כשאמא של נינה שואלת אותה “מה תעשי אם מלכת אנגליה תזמין אותך לסעודה בארמון בקינגהם?” מתרחש הלא יאמן – יורש העצר בכבודו ובעצמו מתקשר ומזמין אותה לארוחה בארמון המלכה. נינה, ילדה מלאת דמיון וצחוק, עולה על מיטתה ויוצאת למסע פנטסטי שיסתיים בסעודה חגיגית והפתעה גדולה.

תיאטרון בובות, בובות אוטומטיות ותפאורה צבעונית שבונה עולמות שונים.
5 בנובמבר, יום שבת בשעה 11:00 | גילים: 4-9 | מחיר: 50 ₪
יונתן בלש ממש
עיבוד לספרו של דוד גרוסמן “יונתן בלש ממש”

לילה אחד אחרי שיונתן סוף סוף נרדם, מתחילים לקרות בבית דברים מוזרים. כל החפצים שהוא אוהב נעלמים. לאן הם נעלמו? איך יונתן ימצא אותם? יונתן וכלבתו האהובה יוצאים למסע בלשי בעקבות החפצים האבודים.
תעלומה בלשית בתוך שידת מגירות עם בובות עץ, והפתעות נוספות.
עיבוד, כתיבה, בימוי, עיצוב, משחק, בובנאות: מעין רזניק
7 בנובמבר, יום שני בשעה 16:30 | גילים 3-8 | מחיר 40 ₪

 

 

אחותי הגדולה מכולם

ליום הולדתה העשירי הדס מבקשת במתנה נחש… שלומי אחיה הקטן מיד נבהל וגם ההורים לא ממש מרוצים, אבל הדס מתעקשת וההורים מציעים פשרה – אם הדס תצליח להרוויח מספיק כסף היא תוכל לקנות נחש בעצמה. הדס מיד מגייסת את אחיה הקטן וגוררת אותו למסע הרפתקאות מצחיק ומפתיע במהלכו מגלים שני האחים השונים כל כך זה מזה, שאולי לכל אחד מהם יש בדיוק את מה שהשני צריך.
תיאטרון חזותי, הצגה תנועתית, קרקסית עם אנסמבל שחקנים וירטואוזי. על פי ספרו האהוב של עוזי בן כנען.
12 בנובמבר, יום שבת בשעה 11:00 | גילים 5-10 | מחיר 50 ₪

המדריך להרפתקן

דניאל יוצא לבנות מחנה, את הלילה הקרוב הוא יעביר לגמרי לבד! אך הוא קצת חושש- חיות הלילה, קולות משונים והפתעות הטבע ניצבים מולו. על מנת להתגבר על פחדיו הוא ממציא סיפורי גבורה משעשעים מכל החפצים שהביא עמו למסע. האם יצליח לעבור את הלילה בשלום?

יצירתו של דניאל אנגל, תיאטרון בובות וחפצים עם הרבה דמיון, הומור ורוח שטות.
15 לנובמבר, יום שלישי בשעה 17:00 | גילים: 4-8 | מחיר 40 ₪

 

המדריך להרפתקן תיאטרון הקרון, סוכות 2022 בירושלים
המדריך להרפתקן תיאטרון הקרון. צילום: כפיר בולוטין

 

מעשה בעולם

פינגווין קטן, אמיץ ושובב מאנטרקטיקה הרחוקה עובר איתנו מסעות סביב העולם בדרך הביתה. מסעות בהם נגלה כמה רב הדמיון בינינו, לבין היצורים המופלאים שלצידם אנו חיים על כדור הארץ. 2 רקדניות, ובעלי חיים שונים, המגולמים בגופן, מחברים אותנו מחדש אל האדמה והטבע- בריקוד בהומור ובאהבה לעולם.
תיאטרון בובות ייחודי המתרחש על הגוף, בשילוב ריקוד, מוסיקה, ומסע בעולמות מופלאים.
19 בנובמבר, יום שבת בשעה 11:00 | גילים: 3-8 | מחיר 50 ₪

 

פעילות לילדים בבחירות בירושלים מעשה בעולם. צילום: כפיר בולוטין

לואיסה

איריס דומאני, אמנית וידאו ואנימציה, מזמינה אתכם אל הסטודיו שלה, בו תציג את האוספים המיוחדים והקטנטנים שלה שתוכלו לראות אותם – דרך עדשת המצלמה המגדילה.

לואיסה, ילדה קצת שונה, עשוייה מענף של קוצים ופנינה קצת דוקרנית, קצת מבהיקה. כשלואיסה באה ביום הראשון לבית הספר, כל הילדות לועגות לה, היא שונה מהן, אחרת. לואיסה יוצאת למסע, לחפש אחר המקום הרך, מקום בו אין קוצים, ויש קבלה של האחר. האם היא תגיע אליו? ומי יושיט לה יד בדרך?

סיפור על חריגות, ועל קבלת האחר, המשלב לייב וידיאו, אנימציה, הפעלת בובות, משחק ומוסיקה חיה.
22 בנובמבר, יום שלישי בשעה 17:00 | גילים: 4-9 | מחיר 40 ₪

תיאטרון הקרון - לואיסה, הצגה לילדים תאטרון בובות
תיאטרון הקרון – לואיסה. צילום: איריס דומאני

רכבת המתנות של סבא וסבתא

מי לא אוהב לקבל מתנות? סבתא נחמק’ה וסבא אלברט אוהבים לתת מתנות. יש להם נכדים ברחבי הארץ והם נהנים לבקרם להפתיע אותם במתנות. לכל אחד מהנכדים הם הכינו מתנה מיוחדת עם שיר והפתעה.
וכך, עם המתנות הארוזות בקופסאות צבעוניות ומסקרנות, הם מגיעים לתחנת הרכבת כדי לצאת למסע בין הנכדים המפוזרים בארץ. מה מסתתר בתוך הקופסאות? איך הכניס סבא אלברט צליל לתוך קופסא? איך מצליחה סבתא נחמק’ה להדהיר מרכבת שבלולים?
סבא אלברט, בשיתוף קהל הילדים, משכנע את סבתא נחמק’ה לפתוח את המתנות ולהראות להם מה מסתתר בתוכן, כך נגלים מראות מרהיבים, הפתעות ושירים.. האם יגיעו המתנות ליעדן? והרכבת! מתי היא כבר תגיע?
כל זאת ועוד נגלה ביחד עם סבא אלברט במהלך ההצגה.
תיאטרון חפצים פיוטי מלווה במוסיקה מקורית ושירה חיה.
26 בנובמבר, יום שבת בשעה: 11:00 | גילים 4-7 | מחיר 50 ₪

הנהג שהפך לתזמורת

אברהמוס הנהגוס הוא קצת ליצן. הוא מגיע לפני הלהקה ומסדר את כלי הנגינה. הוא מאוד אוהב את עבודתו.
אבל היום… הכלים, הקהל ואברהמוס מחכים לנגנים, והם לא מגיעים!!!
האם יצליח אברהמוס להציל את המצב? האם הילדים יעזרו לו להפוך ל- תזמורת של איש אחד?…
אכן הנס קורה… עם תוף גדול על הגב(ותוף קטן על הרגל..) עם גיטרה, מפוחית, חלילית ומשרוקית, אברהמוס הנהג מנגן, שר, רוקד ומפעיל את הילדים בשירה ובתנועה ומראה להם שאין גבול לרצון ולדמיון.
29 בנובמבר, יום שלישי בשעה 17:00 | גילים 3-7 | מחיר: 40 ₪

 

תיאטרון הקרון

תיאטרון הקרון, משכן דוידסון, הממוקם בגן הפעמון מול מתחם התחנה בירושלים, מציג מגוון הצגות ופעילויות תרבות לילדים, ששמות דגש על תרבות איכותית לילד ועל בינתחומיות של האמנויות השונות. הקרון הוא בובות רפרטוארי אמנותי לילדים המעודד חופש יצירה, חדשנות ומצוינות של אמנים מקצועיים. התיאטרון ייחודי בנוף תיאטרוני הילדים בארץ ומוביל בתחומו.

את דרכו הוא התחיל בקרון רכבת שהובא לגן הפעמון בירושלים, ברבות השנים צמח להיות קטר, הכוח היצירתי ובעל ההשראה העיקרי בכל הקשור בתיאטרון הבובות בישראל.

רפרטואר התיאטרון מבטא את השפות האמנותיות ביחסי הגומלין בין התוכן והסגנון: החלל, המלל, הדימויים, החומר, החפץ והבובה, בהתאמה לגיל הצופים. היצירות נוצרות מתוך חיפוש מעמיק אחר סגנון ביטוי אישי ומכוונות לרמה הגבוהה ביותר של אמנות הבמה והמופע. הצגות התיאטרון מועלות בירושלים ברחבי הארץ ומעבר לים וזוכות להכרה ולפרסים בארץ ובעולם.

 

אחרי הביקור בתיאטרון והשתתפות בפעילויות המיוחדות ביום הבחירות תוכלו להמשיך עם הילדים ולטייל ברחבי העיר – לראות את הכנסת (ידעתם שצמוד לכנסת יש מרכז צפרות סודי ומקסים?..), לבקר בעמק הצבאים, לאכול באחת המסעדות במתחם התחנה ולבקר בקרון הרכבת של מוזיאון הרכבות החינמי, לקפוץ לטיול על החומות ופעילויות נוספות.

 

רכישת כרטיסים דרך אתר תיאטרון הקרון www.traintheater.co.il

או בטלפון 4524*

פרטי המקום
נשמח לדעת!



4524* בתשלום ובתיאום מראש בלבד

מחירים

בהתאם לטיול/פעילות

לוח הופעות

תאריך שעה שם המקום טלפון

עוד בקטגוריה

אין תגובות

השאר תגובה