פעילויות חנוכה בחינם בקניון שער הצפון

פסטיבל הקרקס ,שער הצפון קרית אתא-כניסה חופשית -צילום איוונט

אלטרנטיבה נוספת לפעילויות חנוכה שלא ירוקנו לכם את הכיס והילדים בטוח יהנו — פסטיבל הקרקס מגיע צפונה לארבעה ימים מלאים באקרובטיקה, פעלולנים, סדנאות קרקס, דוכני פעילות, מתחם פעלולים, מתחם מסתורי ועוד  וכל זה בחינם בנוסף לפעילויות הקבועות המתקיימות בקניון. 

פעילויות חנוכה בחינם בקניון שער הצפון:

אם החלום להצטרף לקרקס עוד לא הושג, עוד יש לכם סיכוי. פסטיבל הקרקס הרשמי מזמין אתכם להצטרף לשורותיו בחנוכה הקרוב ולהתהלך בין האקרובטים והפעלולנים, להשתתף בסדנאות יצירה קרקסיות, לבחון את כישורי הקליעה למטרה, הפלת הפחיות ולנסות את מזלכם בגלגל המזל.

פסטיבל הקרקס ,שער הצפון קרית אתא-כניסה חופשית -צילום איוונט
פסטיבל הקרקס ,שער הצפון קרית אתא-כניסה חופשית -צילום איוונט

פסטיבל הקרקס שיתקיים בחנוכה מזמין אתכם לחוויה קרקסית צבעונית ומרתקת לכל המשפחה עם שישה מתחמי פעילות שונים ושמונה דוכני קרקס שיפעילו לכם את הדמיון. בביתני המשחק תוכלו לבחון את המזל והיכולות שלכם במגוון משחקי קרקס שבהם תוכלו לזכות בשלל פרסים.

במתחם הפעלולים ילמדו הילדים פעלולי קרקס אמתיים שיהפכו אותם לפעלולנים מין המניין הקרקסי. במתחם המסתורי תחכה לכם מכשפה קסומה חוזת עתידות שתגלה לכם מה צופן העתיד. במתחם האיפור יהפכו אתכם אמני איפור לאמני קרקס צבעוניים ותוכלו גם ליהנות ממופע קרקס מרתק הכולל חמישה אמני קרקס מיומנים.

הפעילות תתקיים בין התאריכים 26-29.12.2016 בין השעות 11:00-14:00, 16:00-19:00.
הכניסה חופשית.

בנוסף לפעילויות חנוכה, במהלך חודש דצמבר יתקיימו הפעילויות הקבועות בקניון:
בין הפעילויות הקבועות יתקיימו בימים ראשון ורביעי בשעה 11:00 תתקיים פעילויות לאמהות ותינוקות – פעילויות מוסיקליות בשער הצפון.

ובימי שישי אתם מוזמנים להגיע עם כל המשפחה וליהנות מיריד אוכל ואמנים בו תוכלו למצוא שמן זית איכותי, מאפים, אוכל דרוזי אותנטי, סבונים, תכשיטים מעוצבים, בגדי מעצבים לתינוקות ועוד ועוד. היריד מתקיים בשעות 9:30-14:30.

טלפון: 04-7707416

לעוד מידע על קניון שער הצפון…

פרטי המקום
נשמח לדעת!



04-7707416 חינם

מחירים

ללא תשלום

לוח הופעות

תאריך שעה שם המקום טלפון

עוד בקטגוריה

אין תגובות

השאר תגובה