מקלט הקופים הישראלי יער בן שמן

פארק הקופים יער בן שמן
קוף סנאי מתעניין בארוחת הבוקר. מקלט הקופים יער בן שמן

מקלט הקופים הישראלי ביער בן שמן הוא מרכז להצלה וחינוך, הפותח בפני המבקרים את עולמם המרתק של הקופים בתוך חורש טבעי, אזורי מחייה פתוחים ורחבי ידיים וצפייה בהאכלת הקופים עם הילדים ולכל המשפחה.

מקלט הקופים מציע סיור ופעילות ערכית לילדים ומשפחות וחשוב לציין זהו מקלט לקופים ולא גן חיות – מי שגר במקלט הם קופים שהיו זקוקים לעזרה.

משפחות ובעיקר הילדים המבקרים במקום, זוכים ללמוד מדוע היה צורך להקים מקלט לצפות מקרוב בקופים, ללמוד ערכי שמירה על בעלי החיים והסביבה ולהשתתף בסיור מודרך בין קבוצות הקופים ולהכיר את סיפוריהם האישיים.

למידע נוסף חייגו: 053-7106942

מקלט הקופים הישראלי מרכז הצלה וחינוך

מקלט הקופים הישראלי הוא עמותה ללא מטרות רווח שפועלת להצלה ושיקום של קופים. למרכז ההצלה מגיעים קופים שיצאו ממעבדות המחקר, קופים שהגיעו מפינות חי וגני חיות, קופים שהוברחו ארצה וגודלו בתנאים קשים, קופים שאנשים ניסו לגדל, בניגוד לחוק, בבתים בניסיון להפוך אותם לחיית מחמד וכל קוף אחר במצוקה.

בית ספר לקופים

במרכז ההצלה, הקופים לומדים בסביבה מוגנת ומקצועית איך לחיות שוב בחברת קופים,לעיתים לאחר שחיו את כל חייהם בבדידות, דבר שחשוב לרווחתו של כל קוף.

סיורים במקלט הקופים למשפחות וקבוצות

חלק ממרכז ההצלה פתוח למבקרים ובו מתקיימים סיורים לימודיים וחווייתיים לכל הגילאים מילדי הגן ועד לגמלאים.
בסיור תוכלו להכיר חלק מהקופים ואת סיפוריהם.

בין החוויות במקלט יש שני מקומות שאסור לפספס – הכניסה למתחם קופי הסנאי הקופצניים ולמתחם נוסף בו מסתובבים יחד עם קופי המקוק הברברי אשר אפשר לצפות בהם ממרחק קרוב, ללא גדרות או מאחורי חלונות.

חשוב לזכור במקלט הקופים המבקרים לא נוגעים בקופים ולא זורקים להם אוכל- קופים הם חיות בר ולצוות מקלט הקופים חשוב שתכבדו זאת ואת המרחב של הקופים.

במסלול הסיור במקלט הקופים ישנם מספר אטרקציות לילדים כמו קיר טיפוס ומתקני ספורט אתגרי, ג’ימבורי ענק, פינת יצירה ועוד פעילויות לילדים ולכל המשפחה, בעיקר בחופשות ובחגים.

לפרטים על הפעילויות במקלט, הצטרפות אל צוות המתנדבים ומידע נוסף צלצלו: 053-7106942

מיקום: מקלט הקופים ממוקם ביער בן שמן, לפני הכניסה לכפר דניאל. בווייז: מקלט הקופים

מקלט הקופים שעות פתיחה:

מקלט הקופים עבר למתכונת פעילות של סיורים מודרכים בלבד ובתיאום מראש ולא ניתן לרכוש כרטיסים במקום.

הסיורים מתקיימים בשעות הבורר בשעות מדתנות בין הדעות 10:00/11:00/12:00 בהתאם לזמינות, על בסיס מקום פנוי בהרשמה דרך האתר בלשונית: הזמנת סיורים.

לתיאום סיורים במקלט הקופים, להתנדבות ומידע נוסף
צלצלו: 053-7106942 או הכנסו לאתר…

פרטי המקום
נשמח לדעת!

053-7106942 monkeypk@netvision.net.il כל המשפחה פינת יצירה ופעילויות לילדים בחגים, קיר טיפוס, ימי הולדת (בתיאום מראש) חנות ומזנון הכניסה בהזמנת מקום מראש לסיורים דרך אתר מקלט הקופים בלשונית: הזמנת מקום לסיור בתשלום

מחירים

48 ש"ח מגיל שנתיים ומעלה

איך מגיעים?

ירושלים, יער בן שמן מתל אביב: בכביש 1 יורדים במחלף לראש העין - בן שמן .לא לרדת בירידה למודיעין. ברמזור הראשון פונים שמאלה בשלט "קופים" ומיד ימינה לכיוון כפר דניאל, ממשיכים ישר בנסיעה עד הפניה ימינה לכביש עפר אל מקלט הקופים. | מירושלים:
כביש מס' 1 לכיוון תל אביב. יורדים במחלף בן שמן שוהם ופונים ימינה. ברמזור פונים ימינה לכיוון כפר דניאל, וממשיכים ישר בנסיעה עד הפניה ימינה לכביש עפר אל מקלט הקופים לפי השילוט | מכביש 443: יורדים לכיוון לוד, רמזור ראשון שמאלה לכפר דניאל וממשיכים ישר בנסיעה עד הפניה ימינה לכביש עפר אל מקלט הקופים לפי השילוט