הפארק הלאומי ברמת גן

הפארק הלאומי ברמת גן שליד הספארי הוא מהפארקים הוותיקים והגדולים בארץ, בליבו אגם עם ברווזים ואוניה קטנה, אי וגנים יפים ומטופחים דגים וציפורי מים.

הפארק שהוקם ביוזמת עיריית רמת גן באזור היו בו בעבר כרמים הפך לאחד הפארקים הפופולאריים בגוש דן, בעיקר בסופי שבוע ובחגים כמו יום העצמאות אז קשה לראות הפארק מבעד למיסוך העשן של החוגגים בפארק.

אם מזדמן לכם להגיע לפארק עם הילדים אחרי הצהריים או בימי שישי אז הפארק רגוע יותר ואפשר להנות מכל מה שיש לפארק היפה הזה להציע.

אם אתם מתכננים לערוך בפארק פיקניק משפחתי או יומהולדת סופי שבוע מומלץ להגיע מוקדם כדי לתפוס מקום מוצל.

האגם
אטרקציה חדשה הוקמה לאחרונה באגם של פארק הלאומי של רמת גן – 3 מזרקות מים גבוהות הנראות למרחק רב ומוארות בלילה בתאורה צבעונית בתכנונו של המהנדס יגאל שטרק. 2 מהמזרקות מתנשאות לגובה של 12 מטר, והשלישית לגובה של 27 מטר והם הוקמו כדי לתת מענה לשיפור איכות מי האגם על ידי תחלופה וחימצון של מי האגם.

הקמת המזרקות תאפשר לחסוך מים שפירים ולסייע בשמירת על סביבה איכותית עבור עשרות אלפי דגים, ברווזים ואווזים, צפרדעים ובעלי חיים נוספים החיים באגם המכיל כ-55 אלף קוב מים.

המזרקות בלילה בפארק רמת גן, מזרקות צבעוניות בפארק רמת גן
לילה צבעוני בפארק, צילום: כפיר מאיר, באדיבות עיריית רמת גן


פינת הכושר

בפארק הושלמה לאחרונה הקמתה של פינת כושר פתוחה לקהל הרחב.

בתכנון – פארק שעשועים ענק לילדים
בפארק מתוכננת הקמתו של פארק שעשועים ענק ומקורה לילדים בשטח של  כ-6,000 מ"ר שיכיל קרוב ל-60 מתקנים מתקדמים ויהיה ככל הנראה גן השעשועים הגדול מסוגו בארץ לילדים.

מנגל
בפארק מותר להדליק אש ומנגלים – אבל רק בשטחים מורשים בהתאם לשילוט.

ליד הפארק נמצא הספארי וגן החיות שבמרכזו, מוזיאון האדם והחי וחוות סוסים לאוהבי הרכיבה.

 

פרטי המקום
נשמח לדעת!



כל המשפחה גן בוטני פינות משחק רכיבה על סוסים פריחה בעונה פתוח 24 שעות ביממה חינם

איך מגיעים?

המרכז, הפארק הלאומי רמת גן מהכביש הישן (כביש 4) פונים במחלף אלוף שדה לכיוון רמת גן ובפניה הראשונה פונים ימינה לפי השילוט עד הכניסה לפארק. כל השנה

מה באזור?

עוד בקטגוריה

אין תגובות

השאר תגובה