נמל תל אביב

מפסלים בחול בנמל תל אביב בפסטיבל בתים מבפנים.

למרות שאין בו אפילו עץ אחד, והוא לא ממש פארק, נמל תל אביב המחודש מהווה מקום אטרקטיבי מאוד לבילוי בחוץ עם הילדים בזכות המרחבים העצומים שלו, ארגז החול הענקי שבמרכזו, דק העץ עם הגבעות המלאכותיות, ריכוז המסעדות שהתפתחו סביבו והיכולת לטייל בו עם הילדים ללא חשש ממכוניות חולפות.

נמל תל אביב הוקם בשנת 1936 ע"י חברת ‘אוצר מפעלי ים‘ והיה הנמל העברי הראשון בארץ ישראל שהפסיק לשמש כנמל עם המעבר לנמלי חיפה ואשדוד.

הנמל חיכה מספר עשורים, עד שהצליחו לממש את הפוטנציאל הגלום בו עם הפיכתו למתחם מסעדות, בילויים וקניות שמתחיל מתחנת הכח רידינג בצפון, לאורך טיילת העץ ועד למתחם המסעדות שסביב הנמל עצמו לכיוון חוף מציצים המיתולוגי.

לאורך הטיילת, משטחי עץ אינסופיים שעליהם ניתן לנסוע עם הילדים על אופניים, סקייטבורד או ריקשות מודרניות כמקובל במרכזי הערים הגדולות בעולם.

בין המסעדות המומלצות לילדים בנמל אפשר למנות את שלוותה שלמרות שלקחו לה את הירידה לחוף, שומרת עדיין על כמה אזורים חוליים במסעדה עצמה שהילדים אוהבים לשחק בהם כשאנחנו יכולים לשתות קפה של בוקר בשקט יחסי, קפה ארומה שהבין את הפוטנציאל המשפחתי במקום והקים בסניף בדרום הנמל "בית קפה" לילדים בו הם יכולים לשחק עם כוסות קפה, קופה ובר כולם עשויים מספוג בקנה מידה המתאים לילדים.

ואי אפשר שלא להזכיר גם את הסניף של מקס ברנר שהתמקמה בקצה הצפוני של הנמל שהכניסה אליו היא החלום המתוק של כל ילד.

עוד 2 סיבות להגיע לנמל אם יש לכם ילדים או תינוקות בגילאים הקטנים הם מרכז ההורות של דיאדה שפתח בנמל סניף גדול הכולל בריכת שחייה לפעוטות ובית הספר להורים, ובית הקפה והחנות של שילב בנמל שפועל גם הוא בנמל.

אם רחש הגלים לא עשה את העבודה והרגיע מספיק את הקטנים – במרחב היוגה של אלהיוגה www.ellayoga.com, בית הספר ליוגה הפועל בנמל מציע בין השאר גם חוג יוגה לילדים מגיל חמש.

במהלך השנה בחופשות ובחגים מתקיימים בנמל אירועים שונים ופעילויות לילדים ולכל המשפחה ובימי הקיץ – ממשיכים קצת דרומה ומגיעים לחוף המציצים המיתולוגי.

פרטי המקום
נשמח לדעת!



כל המשפחה בית קפה מסעדה 24 שעות, 7 ימים בשבוע חינם

איך מגיעים?

המרכז, נמל תל אביב מנתיבי איילון - דרך שדרות רוקח לכיוון מערב אפשר לחנות בחניון רידינג, לעבור את הגשר ואתם בנמל, או להמשיך עד לרחוב כ"ג יורדי הסירה לכניסה הקרובה לאזור הנמל המקורי.

כניסה נוספת מרחוב חבקוק (חוף מציצים) עם מספר חניונים בקצה הדרומי של הנמל.
כל השנה

אירועים ופעילויות

תאריך שעה שם הפעילות
01.05.2015 09:30:00 להרגיש נגישות – הפנינג חינם לכל המשפחה בנמל תל אביב

פעילויות לכל המשפחה בהפנינג להרגיש נגישות בנמל תל אביב עם משחקי ספורט לכל המשפחה, שייט קיאקים, גרפיטי ללא ידיים…

מה באזור?

עוד בקטגוריה

אין תגובות

השאר תגובה