סי פארק – חוף דלילה אשקלון

סקייט פארק אשקלון, סי פארק
צילום: תומר שונם הלוי

מתחם סי פארק חוף דלילה אשקלון הוא פארק חדש ופתוח עם אטרקציות ופעילויות לילדים, מתקני שעשועים, שבילי טיול ואופניים, פעילויות אתגריות, שטחי ישיבה מטופחים, סקייט פארק חדש וראשון מסוגו בארץ ועוד. 

סי פארק אשקלון ממוקם בחוף דלילה בעיר ועתיד לכלול מדשאות ומרחבים ירוקים, מתחם להופעות והרקדות, מסכי ענק מתקדמים, שבילי אופניים ומסלול לאופניים אתגריים, טיילת, קירות טיפוס , פארק חבלים, סקייט פארק חדשני, אטרקציות ופעילויות לילדים.

מתחם סי פארק יכלול בתוכו פיתוח של כיכר בן גוריון, כיכר מזרקת המים הגדולה בארץ שבסופו תוקם שדרת מזרקות מים לאורך הירידה לחוף דלילה, דבר שיצור רצף ויזואלי בין המזרקה בכיכר למזרקות בשדרה. בנוסף יפעלו בפארק דוכנים במתחם השדרה, מופעי מים ומוזיקה וביצוע קירות ירוקים לאורך שני צידי הכביש הסמוך לשדרה עליהם תישתל צמחייה ירוקה.

כמו כן, יוקם בפארק מתחם סקייט קארבר הראשון בארץ המדמה את תנועת גלישת הגלים. במקביל, חזיתות העסקים הקיימים בחוף ישופצו ויחודשו בהתאם לרוח הפארק החדש.

 

סקייט קרבר, סקייט פארק אשקלון, אטרקציות לילדים באשקלון
סקייט קרבר (הסקייט פארק) אשקלון. צילום: אלדד עובדיה

 

בנוסף, הולכת ונשלמת הצבת מתקני משחק חדישים וייחודים במיוחד בסמוך לרחבת גלישת הגלגלים במקום.
המתקנים בגן החדש מאפשרים אינספור פעילויות שנועדו להרחיב את עולם הדמיון של הילד, לאתגר אותו ולהציב בפניו מטרות חדשות בכל ביקור שלו בגן. המראה המרהיב יעורר את סקרנותם של הילדים ויגרום להם לעלות על המתקנים, לבדוק את יכולתם ולפתח אותה.
המתקנים עוצבו על ידי חברת אלו את ניצן, בשיתוף החברה הכלכלית והמתכנן אודי כסיף ממשרד מייזליץ כסיף אדריכלים.

בתוך כך, בימים אלו נמשכות העבודות להקמת מתחם האקסטרים והקיוסק במקום.

סי פארק גן משחקים
סי פארק גן משחקים

לפרטים נוספים אודות הסקייט פארק החדש באשקלון…

פרטי המקום
נשמח לדעת!



כל המשפחה

איך מגיעים?

מה באזור?

עוד בקטגוריה

אין תגובות

השאר תגובה